Fitness na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Belle22, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Hoi dames!

Voor mijn zwangerschap was ik 5 tot 6 dagen per week in de sportschool te vinden, tijdens mij zwangerschap was dit 2 x pw.
    Ik ben nu bijna 4 weken bevallen van mijn prachtige zoontje dmv een spoekkeizersnee, maar nu sta ik dus echt te popelen om weer te sporten!
    Word helemaal zenuwachtig als ik er al aan denk zo erg.
    Boven zijn we bezig met een sportkamer te maken, en wil hier zo snel mogelijk lekker gaan beginnen met sporten en me lichaam terug te krijgen want over iets meer dan een jaar wil ik met een fitnes wedstrijd meedoen
    Na hoelang zijn jullie weer gaan sporten? En hoe voelden het bij je litteken?

Waren er oefeningen waar je nog wel een tijd last mee heb gehad ? En hoe ging het met de borstvoeding toen je weer ging sporten ?

Hoop dat er een aantal zijn die me vraagjes kunnen beantwoorden

Alvast bedankt en veel liefs Valerie

2. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Hier 7 weken geleden ks gehad. Voordat ik zwanger was sportte ik variërend van 4 tot 7 dagen pw (voetbal, hardlopen, fitness). Ik wilde na 3 weken ook echt weer gaan sporten maar heb maar even verstandig gewacht tot de afspraak met de gyn. Dit was bij mij na 5 weken en ik mocht direct weer gaan sporten. Sindsdien voetbal ik weer 3x per week vol mee en heb nergens last van (ja een bagger conditie..) en ik heb heel de zwangerschap ontzettend last gehad van bi dus ik zou zeggen als je je goed voelt gewoon doen!

(Als je net zon sportfanaat ben als ik dan zal je er ook alleen maar vrolijker van worden en meer energie van krijgen :D)

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    De gyn. vertelt je dat idd bij de nacontrole. Ik mocht ook meteen sporten, maar deed nog best pijn allemaal dus heb dat niet gedaan.

Deel Deze Pagina