Ik ga denk ik voor sinas split om te beginnen... tussendoor een mini twister en als afsluiter zoek ik nog een knaller.
Hahahahahaha! Ik heb toevallig vandaag een sunday caramel van de mcdonalds gehad. Verder heb ik hier thuis perenijsjes in de vriezer liggen. Overigens ook rare cowboyijsjes die de lidl had, maar die vind ik wel erg chemisch....
IJs, m'n favoriete eten! Helaas heb ik zwangerschapsdiabetes en kan ik beter geen normale ijsjes eten, dus eigengemaakt ijs, ook heel lekker! Leve de ijsmachine Zelf suikervrij ijs maken van mango en avocado - Focus on Foodies
Haha, die is goed, ik had net gisteren citroensorbet gekocht, een van mijn favorieten, ik ga zo meteen het laatste restje opeten Was veel te lekker
Eeeh ik dacht dat je geen softijs mocht ivm de bacteriën die in de machine zit? ? Al weken zin in mcflurry maar mij is verteld dat dit erg gevaarlijk is. Hier zelf gemaakte mango ijs.
Ik ga mezelf sowieso belonen (na de uitwendige versie) met een McFlurry of Sundae. En daarna, gewoon om af te koelen, aardbeien of sinaasappel waterijsjes
Ben net vast begonnen met een softijsje van de smullers Lunap, bij een grote zaak (Mc, smullers) wordt het dagelijks gebruikt en schoongemaakt, dan kan t prima. Zou alleen oppassen bij kleine, dubieuze snackbarretjes.
Tja, hoe vaak ben je er werkelijk ziek van geworden? Zeker op hete dagen gaat softijs zo snel dat bacteriën bijna geen kans hebben om te ontwikkelen. Heb al vaker deze zwangerschap zo'n ijsje van de burger king op. Dat warme cakeje met een toef softijs. Altijd goed gegaan. ben trouwens nog nooit ziek geweest van softijs en ik ben darmpatiënt dus durf het nu ook wel aan.
Kersenijs van verse kersen hier bij de kweker vandaan Jammer dat ze maar tot 18.00 open zijn want anders reed ik nu nog even heen en weer
Ik heb vriendlief gevraagd een ijsje van de ijssalon mee te nemen als hij zo thuis komt. Kinder bueno-banaan, jummie!