Vraagje, ik ben nu 5 weken zwanger en vraag me toch steeds meer dingen af. nu zie ik allerlei boeken op het internet over veilig zwanger etc.. maar lezen jullie dit allemaal? of hebben jullie nog een goede tip voor een en enigzins leerzaam boek? ik wil niet alleen maar hier mee bezig zijn, maar vind het toch wel leuk als ik het een en ander weet!
Mijn zus las zich helemaal suf en dat werkte bij naar een beetje averechts . Ik kreeg vervolgens al die boeken en vond geen enkel boek leuk. Bij de VK zag ik het boek de grote geboortegids liggen. Die heb ik gekocht en als enige helemaal gelezen. Leuk boek want er staat per week in wat er gebeurt en er staan ook veel andere dingen en info in. Ik zou dat boek zeker aanraden!
Ik heb alleen een boek gelezen waarin per week staat wat de ontwikkeling is van hèt kindje. Dit is een boek wat hoort bij de documentaire "het wonder van de geboorte". Staan echt hele mooie levensechte plaatjes in wat dit boek juist zo leuk maakt.
Als je je inschrijft voor de zwangerbox van Wij jonge ouders, krijg je elke maand het blad van Wij jonge ouders tot je kindje een jaar is. Ook een tijdschrift speciaal over de zwangerschap en één over de geboorte. Vond ik heel leuk.
Op de wij na heb ik helemaal geen boeken gelezen erover, alleen hier wat rondgesnuffeld. Kom je ook genoeg te weten Maar doe vooral waar jij behoefte aan hebt! Als jij meer wilt weten over sommige dingen zijn er idd genoeg boeken te vinden.
dat is wel leuk! maar kan je die in zo'n vroeg stadium als wat ik ben al wel aanvragen? anders ga ik hem gewoon onthouden voor later!
Ik kreeg het grote geboortegids van mijn VK. Top boek, alles stond er wel in en heel duidelijk beschreven.
Boeken vind ik niet meer nodig nu er internet is. Ik las per week altijd hoe t kindje in de buik zich ontwikkelde dat vond ik een leuk idee, verder niks