hallo, een poosje geleden heb ik ook al eens een berichtje geplaatst. ik heb op 17 december mijn inenting gehad voor de rode hond, omdat mijn titor te laag was, 3 weken geleden ben ik wezen bloedprikken en nu was hij 70 ben nu erg blij want dan kunnen we weer... alleen mag je 3 maanden na de inenting niet zwanger worden, ik vraag me nu het volgende af ben eerst 2 maanden aan de pil geweest en nu deze maand weer gestopt alvast, maar we denken er nu wel om natuurlijk zit nu op dag 16 dus dat betekent als ik bijvoorbeeld een cyclus heb van 30 dagen dat we nog net niet 3 maanden verder zijn, maar eigenlijk wilde ik vanaf de volgende ronde er weer volop tegenaan (terwijl dan op dag 7 ongeveer de 3 maanden om zijn) hoop dat het een beetje duidelijk is, moet ik dan nog een cyclus wachten of kunnen we de volgende ronde er wel tegenaan? alvast enorm bedankt voor de reactie, groetjes bibi
Hoi bibi, Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en toch nog een cyclus afwachten. Je neemt het jezelf voor goed kwalijk als blijkt dat de vaccinatie schadelijk is geweest....... Groetje simke
bedankt voor je antwoord, daar baal ik van zeg, er zijn zoveel verschillende meningen hierover, ik kan echt niet meer wachten... zal volgende week de apotheker nog even vragen en heb 14 maart nog een afspraak bij de huisarts, ben benieuwd, in ieder geval enorm bedankt