sinds ik zwanger ben word ik tijdens het vrijen wel opgewonden , maar niet meer zo vochtig sorry voor die vraag maar is dat normaal ?
yep, me2! ik heb sowieso het gevoel dat ik in een ander (vrouwen)lijf zit op dat gebied, ik ken mijn eigen lichaam niet meer, alles voelt anders (ook wel logisch natuurlijk) maar door de misselijkheid, moeheid en dat volle gevoel onderin de buik ben ik niet meer zo happig als voor de zwangerschap... hebben jullie dat ook wel? komt dit door de hormonen? en na "het moment" spant het allemaal zo samen (de hele baarmoeder lijkt wel strak te staan) ik vind dat nogal een onprettig gevoel...
Ik had in het begin ook minder zin omdat ik zo moe was altijd, daarna kwam het terug, maar sinds dat ik in het ZH heb gelegen heb ik weer veel minder zin. De buik begint nu ook in de weg te zitten, maar als ik 'tijdens' de baby voel schoppen en bewegen vind ik het ook een raar idee moet ik zeggen... Minder vochtig heb ik pas sinds een week of 3, van te voren geen last van gelukkig!
ja lijkt me zeker een passionkiller als je dat voelt! nou ja, het is om gewoon maar te zeggen nogal cold turkey de laatste tijd voor mijn man omdat ik voor het klussen (en het goede doel )altijd wel in was, en nu altijd zwak ziek en misselijk ben
Het is zeker een passionkiller Ik vind het ook een raar idee dat de kleine 'erbij' is zeg maar, klinkt misschien raar, maar straks doe je het toch ook niet waar de kleine bij is??? Het is misschien ver gezocht, maar daar moet ik steeds aan denken als ik haar voel schoppen 'tijdens'....
Ik hoop dat ik nu niet meer aankomende mama's iets om over na te denken heb gegeven (al die boze mannen... )
hoi Ja dat klopt ik heb ook minder zin nu om te vrijen. Maar ze zeggen dat dat meestal zo is de eerste drie maanden. (klopt dat) Maar ze zeggen ook dat je na 3 maanden juist heel veel zin in sex gaat krijgen. Of dat waar is weet ik ook niet. Groetjes kim