Sinds een paar dagen verlies ik zo af en toe veel vocht, maak me beetje zorgen zou dit Vruchtwater kunnen zijn?
Hoi, had ik ook. Het zou vruchtwater kunnen zijn, maar bij mij was het urine en veel slijm. Vruchtwater ruikt zoetig. Als je niet gerust bent, gewoon even de VK bellen. Dat doen zoveel mensen! X
Ja weet het dus ook niet, moet ik het ziekenhuis bellen ? ZIt te twijfelen mijn urine ruikt anders ook niet sterk ook beetje zoetig en dit ook dus weet niet
Probeer een beetje op te vangen, ruikt het zoetig dan is het vruchtwater. (spreek uit ervaring ) Groetjes Kalush
Ben hier vorige week voor naar het ziekenhuis geweest. Ik verloor al een paar dagen veel vocht maar ik dacht dunne afscheiding. Tot ik op donderdag heel bruin slijm had daar schrok ik wel van! Vk gebeld die is komen kijken en heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis niet vanwege het bruin slijm (!) maar vanwege het vocht. Ziekenhuis twijfelde heel erg omdat bij de varentest (zo heet die test om t kijken of het vruchtwater is) er wel de structuur in zat van vruchtwater maar niet gemoeg om het vruchtwater te laten zijn. Ben toen naar huis gestuurd met de boodschap als het morgen nog zo is of erger weer terug komen. Ik moest op maandag terug omdat ze het zelf wilde controleren. Maandag weer twijfels over of het nu vruchtwater was uiteindelijk weer besloten van niet omdat het kindje in stuit ligt en norrmaal gesproken als dan de vliezenbreken gebeurd het in één keer. De baby had ook nog genoeg vruchtwater. Dus nu loop ik met maandverband de hele dag om de "afscheiding" op te vangen. Dus ik zou wel bellen!