Raar gevoel tijdens seks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Larisje7, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Larisje7

Larisje7 Lid

3 jun 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik ben nu 8 weken zwanger, en elke keer wanneer ik opgewonden raak krijg ik een naar gevoel in mijn onderbuik.

Net of er kleine steekjes doorheen trekken.

Ik moet dan iedere keer het moment afblazen. Mijn man snapt het wel, maar ik vind het toch best vervelend voor hem.

Daarnaast doet het ook best wel zeer.

Heeft 1 van jullie hier ervaringen mee ?

2. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Nee, voor mij niet herkenbaar. Misschien spierpijn? Je baarmoeder is natuurlijk aan het groeien... Nu ik wat verder ben heb ik wel last van harde buiken na een orgasme, ook erg onprettig... Maar schijnbaar ongevaarlijk :)

Hopelijk krijg je er snel minder last van!

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik denk dat het de baarmoeder is die samentrekt ofzo..ik heb dat ook en dan voornamelijk na de seks! Erg vervelend, maar het zakt na een aantal minuten wel weer af..
    anders de verloskundige even vragen wat die ervan zegt! Succes!

4. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook rond die tijd, maar is nou alwel weer over.

5. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Het is allemaal veel gevoeliger, ik denk dat het je baarmoeder is die samen trekt niks ernstigs.

6. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Misschien een ander standje proberen? Ik had er eigenlijk geen last van in het begin. Alleen af en toe het gevoel dat er een sinasappel in je buik zit die dan omhoog geduwd werd. Daar werd ik heel misselijk van.
    Wel gek want verder niet misselijk geweest ;)

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.791
    291
    83
    Ik herken het wel hoor.. Ben bijna 16 weken nu en sinds 2 weken vind ik het niet meer fijn om te vrijen.. Voel een druk op m'n baarmoeder tijdens het vrijen en dat voelt gewoon vervelend! Hopelijk gaat het snel weg, zodra de baby iets hoger in m'n buik gaat zitten ofzo.
    Verder gelukkig geen steekjes, lijkt me ook heel onprettig!

8. Larisje7

Larisje7 Lid

3 jun 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties.
    stelt me gerust dat sommige het herkennen. verder ga ik er maar vanuit dat het geen kwaad kan, het is alleen erg onprettig.

9. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ik heb het ook al sinds het begin van mn zwangerschap.. Bij mij is het meestal wel ok, niet zo pijnlijk meer maar het gevoel is wel altijd een beetje gebleven. Ook erg veel last van harde buiken tijdens/erna. Tis niet prettig maar het went.. gek genoeg :p

Deel Deze Pagina