vocht vocht vocht....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miran73, 15 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Bij mij is het ook begonnen... ik ben dit niet gewend hoor! Wil er eigenlijk ook niet aan wennen! :(

2. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hier hetzelfde probleem
    schoenen die niet meer uitgaan en zelfs mijn slippers waren een probleem gister...het doet zelfs zeer
    in de ochtend denk ik ha daar zijn mijn tenen weer :D
    maar dat is voor korte duur
    heb het bij alle drie de zwangerschappen gehad, maar mag nu wel weggaan, zelfs mijn gezicht is de helft dikker :rolleyes: :evil:
    lijkt wel of ik een tientonner ben

3. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook ik heb er sinds een paar dagen last van...bah bah, wat een kutgevoel is dat zeg! ik kan niet eens hurken, want dan zit al dat vocht in de weg :rolleyes: ...Heb ook heel erg veel last van de warmte 8) ...Ben dus goed aan het klagen de laatste dagen ;)

4. biancaatje

11 apr 2007
    45
    0
    0
    thuismama
    heerlen
    ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap heel erg gehad ook met de laatste loodjes en inderdaad dan lekker in de tuin met je voeten in het badje heerlijk zoiets en 's avonds lekker met de voeten omhoog hoop dat ik er dit keer geen last van ga hebben ben in novemebr uitgerekend

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hahahaha Hier nog 1!
    Lekker he dan warme weer! Het viel tot donderdag wel mee! Maar nu..pfff..elke avond moet ik goed zoeken naar mijn enkels! Schoenen? Nee! Loop op slippers en zelfs die zitten straks!
    Gister de hele dag op pas geweeste en savonds waren mijn voetjes geen voeten meer hoor, tis dat er tenen aan zaten, anders had ik ze niet herkend als voeten....
    Maar, voeten omhoog, voeten in een voetenbadje en je zag mijn voeten treug keren op aarde!
    Even doorzetten meiden! En ind. ben blij dat ik niet de hele zomer door hoef!

kus miek

6. Dushi

Dushi Niet meer actief

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

completely in shock vanmorgen.
    Kreeg mijn zomerschoenen niet aan :p

Ben natuurlijk dan ook wel een beetje in de ontkenningsfase *grin*
    Het plotselinge warme weer doet daar een schepje bovenop.

Groetjes,
    Danielle

7. Miran73

Miran73 Actief lid

hahaha lachen is dit (wat moeten we anders..)Ja het warme weer maakt het nu allemaal wat erger....maar allemaal voor een goed doel!Laten we dat voor ogen houden! Suc6 allemaal,enne wel genieten...én van de kleine,én ook van het mooie weer hoor!

8. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Sinds zaterdag heb ik er ook last van.
    Zit nu ook met de laptop en mijn voetjes van de vloer :)
    Voor de rest af en toe in een emmer met koud water..
    Gelukkig vanaf morgen minder warm weer.

Groetjes,
    Danielle

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    het is hier nu zo erg dat als ik met mn hiel op de grond tik dat het vocht op mn wreef schud .. haha .. moeten er maar om lachen he

10. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Hier ook, maar dit is puur van het warme weer en heeft niets te maken met een plotselingen olifanten pootjes epedemi!
    Vanmorgen was het ook weer een heel stuk geslonken maar het begon ook weer toen het warmer werd.
    Maar voor iedereen, wees gerust het gaat weer naar de 16 graden van de week!(zelfs nachtvorst vrijdag is de voorspelling) en dan is het hele erge vocht vasthouden gelijk weer over!

11. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja hier nog een hoor. Ik had het al voor de warmte en met dat warme weer is het nog erger geworden.
    Ik heb geen gevoel in mijn vingertoppen en mijn voeten doen echt pijn door die druk.
    En mijn bovenbenen zijn huge :confused: :)

Gelukkig is dit geen vet en ben je het wat sneller kwijt ;)

12. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Hehehe, herkenbaar...nu valt het gelukkig weer mee maar gisteren benik eerst maar eens als de wiedeweerga naar de bristol gerend voor een paar slippers, bristol nog niet open..dr stonden zo nog wel een stuk of 10 andere vrouwen met smart te wachten tot die winkel openging...wat een giller....leek wel een mega sale ofzo...lol...Volgende keer heb iknog wel een 15 minuten langer geduld.. ;)

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Goede tip voor het afdrijven van vocht (althans bij mij helpt het goed).

Brandnetelthee van Zonnatura! Ik kan sinds gisteren eindelijk weer de vorm van mijn voeten zien!

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hoest met jullie vocht meiden?
    Ik heb geen enkels meer hoor .. mn kuit loopt nu over in mn voet .. haha .. geen gezicht.

15. Esma

Esma Bekend lid

Hier hetzelfde probleem. Ik doe regelmatig mijn voeten in een koudbad water :) en natuurlijk de benen omhoog... mag van mij wel koeler worden hoor...

16. Missy1978

Missy1978 Actief lid

20 okt 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb ook dat ik vocht vasthoud maar ik denk maar zo het is normaal en voor een goed doel. Nog een paar weken en dan is het weer voorbij !

17. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Welja .. en het scheelt al dat het nu niet zo warm is

Deel Deze Pagina