vocht vraagje...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door cyntje78, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wanneer houd je nu eigenlijk teveel vocht vast? Hoe merk je dat? Komen daar andere klachten bij kijken zoals pijn ofzo?

Vroeg het me af omdat ik al weken dikkere enkels heb savonds. Ook zie ik precies waar mijn sokken hebben gezeten savonds. Maar het is niet zo dat ik er zogenaamde "putten" er in kan drukken of dat ik er pijn ofzo aan heb.

Wel was vorige week mijn bloeddruk ietsjes hoog maar niet zorgwekkend. Ik heb a.s. woensdag week een afspraak bij de gyn dus ga het zowiezo navragen.

Groetjes Cyntje78

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Bij mij was het duidelijk wanneer ik teveel vocht vast hield! Ik had geen enkels meer zeg maar... T waren blokken aan mn voeten en het was de hele dag zichtbaar alleen aan het eind van de dag werd het nog erger...

3. Tink

Tink Niet meer actief

Dikke enkels inderdaad, en ik merk het doordat mijn vingers dan dikker zijn en mijn ringen niet meer af willen. Ook in je gezicht kun je het soms zien (beetje pafferig uiterlijk).

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja dat zijn vochtvasthoudende voeten / benen...
    was bij mij precies zo. over een paar weken zal t misschien nog erger zijn.

na de bevalling zal t waarschijnlijk meteen weg zyn...

(mijn ervaringen)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn trouwring kon ik vanaf week 34 denk ik niet zo goed meer om, die zat vaak te strak. Vanaf week 37 waren mn sokken ineens te klein, tintelden mn voeten vaak en paste ik mn schoenen niet meer. Die week was ik ook ineens 4 kilo aangekomen! Bij mij dus duidelijk vocht...

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dat van een dikkere kop heb ik ook al weken :D Bekenden proberen het op een "vriendelijke" manier te zeggen hahaha... Ik heb er wel minder rimpels door haha.

Maar in princiepe is er dus niets byzonders aan de hand ofzo? Ik moet zeggen... die extra kilo's staan me goed... maar ik mis mijn enkels toch wel ;)

Deel Deze Pagina