Vocht/wit uit me borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by zonnetje2, Jan 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje2

zonnetje2 Nieuw lid

May 25, 2008
    4
    0
    0
    Ok ik ga er even vanuit dat ik 4 jan me eisprong heb gehad en 10 jan me innsteling. Vrijdag 15 jan een negatieve test , hcg geprikt waar ik maandag de uitslag van krijg. Het is niet mijn eerste zwangerschap heb al wat lieve kids :). Dus herken heel duidelijk de syptomen , lage buikpijn , pijn in me lies , misselijk nou ja alles ! Toch negatieve thuis test , misschien langere cyclus zou kunnen.

Maar vandaag toch echt uit beide borsten , wit en helder vocht !

Heeft iemand ervaring in de vroege zwangerschap ?

2. linny0903

linny0903 Actief lid

Apr 11, 2007
    439
    0
    0
    hey zonnetje
    ik wou dat ik je raad kon geven zit namelijk met precies de zelfde klachten! negatieve en positieve tests en heb een echo gehad waarop niets te zien is! ik kan niets anders doen dan afwachten maar vind t wel heel toevallig voor mij zou dit dan de derde worden dus je mag toch verwachten dat je weet hoe t voeld he:p
    je heb hier waarschijnlijk niets aan maar wens je snel duidelijkheid toe!

3. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    komt het er zo uit of als je erin knijpt??

als je er in knijpt en het komt dan is er niks aan de hand hoe vaker je knijpt hoe meer het komt.. het heeft niks met een zw schap te maken ook als je ongi bent en je knijpt komt er vocht uit..

ik heb het zelf ook gehad en vroeg het toen aan me gyn hij zei je moet er mee stoppen want is helemaal niet goed om het zo te knijpen.. doordat je knijpt stimuleer je het zeg maar om te krijgen...
    ik zou even je bloedafname afwachten meid!!!!!

dus vocht uit tepel is normaal ook al ben je niet zwanger...

Share This Page