Hey Meiden, Vanaf mei 2009 ben ik gestopt met de pil, vanwege onze kinderwens. Het liep niet zoals het hoort te zijn qua cyclus... Ik ben vanaf mei 2009 tot aan vandaag nog steeds niet ongi geworden, en ga volgende maand de 2e naar de gyn... Maar nu heb ik rare kwaaltjes wat ik niet kan plaatsen: - Lage rugpijn ( continu ) - Duizeligheid en Hoofdpijn ( vooral smorgens en sávonds ) - Lage buikpijn ( bandenpijn) - Enorme zin aan zoetigheid ( mijn snoepjespot is bijna leeg ) Ik heb zonet al wat testen besteld en ben benieuw of toch misschien????Want het is zo welkom en ben het wachten eigenlijk wel een beetje zat want wachten duurt lang als je het zo graag wilt Misschien zijn er meer die deze symptomen hebben Groetjes
Ja bij een enorme zin in zoetigheid word ik altijd ongesteld. Bij je andere klachten trouwens ook. Dat valt bij mij helaas onder PMS. Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje had ik helemaal geen trek in zoete dingen.
Oke, ja die zoetigheid is echt een musthave hier in huis als er geen snoepgoed is dan direct maar weer naar de winkel. Ik hoop het maar dat ik ongi wordt, want ben niet meer geweest na mei vorig jaar grts
Nee helemaal niks, en nog steeds steken onder in de buik erg vervelend waarschijnlijk komen er morgen testen via de post Ik laat jullie het nog wel even weten.... Grts