ik heb een rare vraag ... ik ben vandaag bij de gyn geweest voor de controle , daar kom ik zo 1 a 2 keer per week ....ook ivm zwangerschapsdiabetes .... ik heb vanmiddag mijn hart uitgestort bij de gyn. ik ben lichamelijk op , mijn lichaam doet pijn , ik ben doodmoe en kan niet slapen .... de gyn heeft een inwendig onderzoek gedaan en kwam er achter dat het hoofdje nog niet ingedaald is ....dit had hij niet verwacht ivm de klachten die ik heb nou heb ik al zo'n 2 weken veel krampen en steken in mijn buik , heb 1 avond gehad dat ik een soort van weeen moest weg puffen .... verder heb ik veel pijn in mijn onderrug en bovenbenen .... als ik loop krimp ik zo nu en dan in elkaar van de pijn in mijn kruis , het lijkt dan net of ik een schop in mijn kruis krijg ... in week 38 wordt ingeleid ivm de zwangerschapsdiabetes nou ben ik ontzettend bang dat het hoofdje dan nog niet ingedaald is ... ze kunnen je toch niet inleiden als het hoofdje nog niet ingedaald is ?
Hoihoi, Ivm je klachten raad ik je aan om nog even je urine na te laten kijken soms kan een blaasontsteking de boosdoender zijn van de klachten. SOmmige kindjes dalen helemaal niet in,pas als je weeen krijgt dus ip leiden ze wel in ook al is het nogniet voldoende ingedaald. Maar je bent nu 36 weken dus dat komt nog wel! Imke
oke op die manier .....mijn urine wordt iedere week nagekeken omdat ik 2 weken terug te veel eiwit in mijn urine had .... als het goed is word ik met week 38 ingeleid hoop dat het dan wel ingedaald is ...