Krijg weer 'vochtschort' onder m'n buik, enorme dikke vocht bovenbenen en enkels, kuiten, voeten. Alles boven m'n buik vrij normaal, kan ringen b.v. gewoon dragen. Hoe komt dit ? Had het vorige zwangerschap ook, toen was het niet eens warm. Kom meer dan 2 kilo per week aan, de laatste 4 weken ( was weinig aangekomen , dus totaal gewicht is niet extreem hoog) Bloeddruk normaal, glucose normaal. Overdag bijna niet naar toillet, al het drinken zakt in m'n benen, buik. 's Nachts kleine beetjes donkere urine. Moet er niet aan denken om zo twee weken over te lopen. ( zoals vorige keer) Toen wilden ze niet inleiden, ook nog grote baby geworden ( 5080) Kan dit geen kwaad voor de kleine en mijn nieren, hart? Ik word steeds inmobieler, kan 's middags amper nog lopen. Wil nog graag zoveel doen, lekker poetsen enzo, mag ik gewoon doordoen ondanks de pijn en stijfheid?
hoi, zolang je controles goed zijn mag je wel gewoon je gang gaan en hoef je niet rustig aan te doen. Als je zit zou ik wel benen omhoog leggen en ook s nachts je benen hoger leggen. Mirjam