Al snel een buikje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dilela, Oct 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dilela

Dilela Lid

Oct 16, 2006
    8
    0
    0
    Almere
    Hallo hallo,

ik ben zwanger van mijn 3e kindje en ik weet dat alles dan wat sneller gaat, maar ik heb nu gewoon al een buikje en pas mijn spijkerbroeken niet meer. Verder ben ik ontzettend moe en heb een grote eetlust.
    Bij mijn eerste 2 kon ik wel goed eten, maar nu knort mijn buik gewoon constant.

Ben benieuwd of er nog dames zijn die dit herkennen.....

2. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik pas mijn broeken ook niet meer. gaat echtsnel

3. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

Jun 29, 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi daar,

Ik ben ook pas zwanger (van de tweede) en ik pas ook een aantal broeken niet meer....

In de eerste instantie vond ik dat ook wel een beetje vroeg, maar heb me laten vertellen dat je na de eerste zwangerschap sneller uitzet. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas een buikje na ongeveer drie maanden.

Gefeliciteerd en succes!

4. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Ik ben pas zwanger van de eerste maar goed maar me mamsie had dat ook van me broer

na 5 weken moest ze al grotere kleding gaan dragen

5. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    hmmm ik ben nu 20 weken zwanger dus al op de helft en heb nog helemaal geen buik :(
    Ik pas dan ook nog al mijn broeken gewoon en niemand buiten ziet zelfs aan me dat ik zwanger ben.
    Ok ik ben de slankste niet (weeg 81 kilo maar ben dan ook 1.78 lang)
    Als ik op m'n rug lig dan merk ik dat ik een heel klein buikje begin te krijgen maar moet wel goed kijken dan.
    Verder ben ik nog niets aangekomen maar wel 6 kilo afgevallen.
    Voel de beeb wel sinds kort al bewegen.
    Ohja...dit is onze derde zwangerschap

6. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik ben zwanger van de 4e en droeg met 6a7 weken al positie broeken

En het honger gevoel heb ik ook heel veel als het rommelt dan moet ik ook echt iets eten

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Het schijnt dat als je eerder zwanger bent geweest, je dus eerder een buikje ziet. Het is dan al eerder uitgerekt ofzo.
    Over het algemeen he.

8. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ja dat was bij m'n 2e zwangerschap ook.
    Bij m'n eerste zwangerschap begon het ook pas te groeien met 6 maanden.
    Met m'n zwangerschap van me zoontje kon ik al ruim voor de 12e week positiebroeken gaan kopen.
    Maar goed...hij woog bij geboorte dan ook 4300 gram.
    En nu met de 3e....nog helemaal niets hihihi
    Hmmm zal het dan weer een meid worden? ;)
    Ach we zien het allemaal wel...het hartje klopt goed en voel de beeb zeker 1x per dag bewegen...dus mag niet klagen :)

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik ben zwanger van het eerste en ik had rond de 6de week al een goeie buik op! Ik ben wat struiser maar het verschil was duidelijk te zien! Mijn buik stond steviger en sommigen hadden het héél snel door!
    Is afhankelijk van de spierstevigheid aan je buikwand zei mijn gyne!

10. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    hahahaha spieren zijn hier ver te zoeken :D:D
    Heb ook helemaal niet getraint na m'n zwangerschappen....echt helemaal niets gedaan.
    Ga ik toch maar aan beginnen na m'n zwangerschap ;)

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Hahha hier ook geen spieren.
    Moet toch zeggen dat ik nog geen extra dik buikje heb. Het is nog steeds hetzelfde gelukkig.

12. Dilela

Dilela Lid

Oct 16, 2006
    8
    0
    0
    Almere
    Tja, waarschlijnlijk wordt dit ook een grote baby voorspelde mijn vroedvrouw bij mijn 2e.
    Mijn 1e was namelijk 4070 gr en mijn 2e 5000 gr, ben beniuewd hoeveel dit kleintje zal wegen....

13. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Wauw dat zal best.

Succes.

14. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Doordat ik vorig jaar aan de anti-depressiva heb gezeten ben ik al wat dikker geworden. Ik was vroeger letterlijk een lopend lijk, je kon mn ribben tellen. Nu heb ik van mezelf een aardig buikje gekregen, was 15 kilo aangekomen (van 48 naar 63 kilo) en ben daarna weer 8 kilo afgevallen.
    Heb er dus alleen een buikje aan overgehouden. Mn kleding heb ik dus ook allemaal groter moeten kopen, maar ik begin nu ook echt al een probleem te krijgen met mn broeken. De rest gaat op zich nog wel, maar de broeken zitten gewoon niet lekker en sommige zelfs veel te strak.

Ik wist echt niet dat dit al zo snel kon, ik dacht altijd dat je pas na 10 weken er wat van kon gaan merken!

Liefs,
    Duveldraakje

15. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik had de eerste maanden alleen maar honger, en at dan ook meer. en omdat het mijn derde ook is, ga je toch zien waar dat eten naar toe gaat, en gingen mijn broeken ook wat strakker zitten.

ik had maatje 34 en was vrij slank, maar je zag gewoon een opgezette buik, en dat kwam ook echt wel door het eten.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik had het ook niet verwacht maar mijn broeken beginnen ook aardig strak te zitten. Ik heb al een buikje van mezelf (altijd al gehad) maar we hebben net een nieuwe buikfoto gemaakt en het is al een giga verschil met vorige week!

Foto's staan trouwens in mijn album.

17. Niet meer actief

ik ben ook zwanger van mijn derde en ik merk nu toch wel dat broeken niet meer makkelijk dicht willen dus zal binnenkort echt aan de zwangerschapsbroeken zitten! :(

18. Etje

Etje Actief lid

Oct 13, 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb ook een buikje nu, terwijl ik normaal gewoon 'plat' ben. Volgens mijn vader zijn al je ingewanden zich aan het verplaatsen. Het lijkt of ze bij mij allemaal naar boven schuiven. Mn broeken kan ik nog wel aan, maar zitten niet meer lekker.

(6 weken en 2 dagen zwanger)

19. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Dat heb ik ook Etje. Nu begint de bolling steeds meer te zakken :D

20. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Volgens m'n ma is mijn buikje al wat gegroeid maar zie zelf niks.
    Ben ook maar net 5weken.
    M'n buurvrouw is ong 3,5 maand maar is nog zo plat als wat.

Share This Page