al een aantal weken heb ik heel erg last van mijn rechterschouder. Het zit echt op de schouder en straalt uit naar mijn sleutelbeen. Zou dit te maken kunnen hebben met mijn borsten die groter worden? Ik heb er nl echt last van en het is een zeurderig gevoel. Zijn er meer vrouwen die daar last van hebben?
au, ja, dat herken ik wel! ik heb een slijmbeursontsteking gehad. straalde door de hele arm heen, HEEL vervelend. ik zou maar eens naar de ha gaan en dan naar een fysio. pijnstillers mag je nu niet gebruiken (en dat is shit nu met die pijn...) veel succes!
dat heb ik ook! ik vroeg me al af wat ik misschien verkeerd heb gedaan.. het lijkt namelijk idd op een slijmbeursontsteking..maar jij hebt het dus ook? heb je al contact gehad met de fysio/ha?
heb er vandaag weer niet zoveel last van, het is echt met vlagen. Vaak ook nadat ik 's ochtends opgestaan ben. Snap er ook niets van want ik heb dat echt nooit en vraag me dan ook af of dit aan de zwangerschap ligt?? Ik kijk het nog even aan voordat ik naar de HA ga. @Isis ben jij al naar de HA geweest?
Hoihoi, Ik ben nieuw hier. Fijn om te lezen dat het dus ook goed kan gaan als je pijn in je schouder hebt. Ik denk dat ik zwanger ben. Heb een beetje last van mijn borsten en pijn in mijn schouder. Het voelt gewoon anders. Omdat ik onregelmatig ben, durf ik nog niet te testen. Ik heb in januari na een jaar proberen een miskraam gehad. Ik hoop dus nu dat ik zwanger ben en dat het natuurlijk goed gaat. Zoals iedereen dat hoopt. Omdat je met schouderpijn vaak leest dat het met bbz te maken heeft, was ik heel blij met dit verhaal. Ik ben nog niet naar de huisarts/fysio geweest...
Omdat je met schouderpijn vaak leest dat het met bbz te maken heeft, was ik heel blij met dit verhaal. Ik ben nog niet naar de huisarts/fysio geweest...[/QUOTE] Daar was ik ook bang voor maar ik heb gelukkig al een mooie echo gehad. Volgens mij is de pijn bij een bbz vaak tussen de schouderbladen.... ik heb het echt alleen aan één kant en meer ter hoogte van mijn sleutelbeen, jij ook??