Hallo meiden Vanaf welke week droegen jullie zwangerschapskleding? Ik ga volgende week even voor een broek kijken
Bij de eerste met 20 weken een positie zomerbroek gekocht, is ook bij die ene gebleven want kon mijn laagvallende spijkerbroeken gewoon aan. Bij de tweede met een week of 10 al positiebroeken en leggings aan aangezien mijn normale broeken en leggings gewoon pijn deden (ookal had ik dus nog niet eens een echte buik of iets). Nu ervaar ik bij mijn 3e zwangerschap weer het irriterende en pijnlijke gevoel van mijn broeken, maar hoop het nog even te rekken
1e zwangerschap week 9 2e en 3e zwangerschap week 6....normaal maat 38/40 maar tijdens een zwangerschap direct opgezette darmen en een buik alsof ik al op de helft ben.... Je moet doen wanneer het nodig is...bij iedereen anders denk ik! Veel plezier met shoppen!
ik denk toen ik 12/13 weken was trok hem toen aan om hem aan mijn vent te laten zien maar zat zo lekker dat ik uiteindelijk sindsdien het maar ben gaan dragen
Ik heb vanavond voor het eerst positiekleding gekocht. Online besteld, dus ik moet nog even wachten. Ik heb het besteld omdat mijn broek al redelijk strak begint te zitten, door mijn opgezette darmen. In de avond lijkt het wel alsof ik al een paar maanden zwanger ben.
@missymaaike: Even helemaal off-topic hoor (sorry TS).... maar wat heb jij een mooi gedichtje onder je banner staan!
Ik heb nu een broek, shirten een vest besteld op Zalando. Hier scheelt het dat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Maar ben al verder aan het kijken oo Wehkamp, Miss Etam en H&M. Maar de laatste twee winkels zijn hier ook, dus ga binnenkort maar lekker shoppen. Heb jij al ergens wat gekocht of besteld? Of misschien heeft iemand nogtips voor positiekleding, want voor mij is het ook allemaal nieuw
week 8,droeg altijd skinny jeans maar de boord was zo lastig! dus sindsdien steeds zwangerschaps-jeans ,shirtjes draag ik nog steeds mn gewone ,die rekken wel mee
@zhilla ik heb nog niks besteld Bij h en m zijn de gangbare maten al weg (online) in de winkels hebben ze bijna nergens de mama collectie. Ga morgen even bij de c en a kijken hier.
Inderdaad bij de H&M hebben ze niet veel beschikbare maten. Wel een leuke tuniek gezien, maar die word dan pas eind juni geleverd. Ik ga eerst wel in de stad kijken, want daar hebben ze toch meer keuze. Bij de C&A moeten ze ook veel leuke positiekleding hebben.
sinds week 9. Kon eigenlijk al wel eerder maar wilde 1e echo afwachten of alles goed was. Heb gewoon al snel een flinke bui.
Ik heb 5 broeken gekregen van n vriendin van mij. Heb ze rond de 12e week gepast, en het zat zo superfijn, en heb er zo'n mooi rond buikje in sindsdien draag ik ze. Ook op het werk, want mn werkbroeken pas ik niet meer Truitjes rekken inderdaad voorlopig nog wel mee, ben niet zo'n shop type, dus als ik voor de zomer nog ergens een paar jurkjes kan scoren voor de warmte ben ik wel klaar tot november
9 weken! Ik kreeg echt buikpijn van mn eigen broeken ( strak/skinny) Ik had ook al een flink bolletje, maar vooral m'n heupen werken snel breder wardoor de broeken niet meer paste. verkoopster dacht zelfs dat ik een aantal weekjes verder was. Het was wel een verademing zeg!
ik heb een broek gekocht in week 9 ofzo. in week 10 droeg ik hem voornamelijk in de avond, omdat dan mijn eigen broeken niet lekker meer zaten. vanaf week 12/13 alleen nog maar in positiebroeken gelopen eigenlijk.