pijnlijke buik herkenbaar?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door LauraS1983, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    hoi hoi,

Ik heb nu sinds vrijdag steeds last van mijn buik... zowel onderin echt steekjes en zeurende pijn als over de gehele buik alsof hij gaat knappen. Toch heb ik niet het gevoel dat het harde buiken zijn omdat ik het niet duidelijk voel opkomen en afzakken. Als ik loop voelt mijn buik steeds pijnlijker aan en voel ik me enorm opgeblazen.

Heb vanmorgen urine weggebracht en ze konden niet direct wat vinden maar was ook niet helemaal schoon dus op kweek...

meer dames die deze klachten herkennen???

2. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet van mijn vorige zwangerschap, dat ik ook in week 28 vage buikpijnklachten had. Een week later waren dit duidelijke harde buiken.
    In de voorgaande week had ik ze ook niet zo herkent. Misschien, zijn het de voorlopers van harde buiken? Dat het al wel samentrekt maar nog niet helemaal ofzo?

3. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    o trouwens ik heb niet alleen klachten met lopen maar ook als ik gewoon zit...

4. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    't Klinkt mij wel een beetje bekend in de oren. Ik heb zo'n gevoel aan het einde van de dag, als ik moe ben, wat jij zegt over je hele buik. Alsof je lichaam je buik niet meer kan dragen, m'n spieren zullen wel moe zijn, denk ik dan. Het is na een nacht slapen ook altijd weer weg.
    Steken heb ik niet.

5. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    bedankt voor de reacties!
    urine was wel schoon gelukkig en controle bij verloskundige was ook goed. Zij zei dat het inderdaad de banden zijn en je lichaam aangeeft dat het teveel is. misschien in combinatie met mijn darmen die wat moeite hebben...

Naja de baby doet het goed en dat vind ik het belangrijkste...

6. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Het hoeven niet altijd je banden te zijn. Ik heb vanaf week 20 al iedere dag buikpijn, en tijdens het lopen wordt het erger. Bij mij blijkt het aan me buikspieren te liggen, in combinatie met het kindje wat strak tegen de buikwand aan ligt.

7. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    mocht iemand dit nog lezen...
    uit de kweek van het lab blijkt dat ik toch een urineweginfectie heb en nu dus een antibioticakuur. Had me er net bij neergelegd dat ik gewoon zwangerschapsklachten had hahaha... naja ben benieuwd hoe ik me na de kuur voel!

Deel Deze Pagina