Wie van jullie herkend dit? 1 mei had ik mijn laatste menstruatie. Op 22 mei had ik mijn ei en 31 mei mijn innesteling. Nu komt er zo af en toe wat vocht uit mijn tepel. Zou dit iets betekenen? Oja k heb al 2 keer negatief getest.
Hey mamavandyon, sorry herken het niet. Ben zelf ook nog niet zwanger geweest dus misschien daar iets mee te maken? Hoop dat het iets mag betekenen voor jou!
Ik herken dit wel, ik heb dit de laatste 3 maand telkens gehad vlak voordat ik ongesteld werd. Eerst doorzichtig, later wit maar ik denk dat het kwam omdat ik er te veel mee bezig was. Ik heb nu ook weer een test liggen terwijl ik pas over 6 dagen mag testen, ik laat em nu maar netjes liggen...
Ik heb sinds dat ik met de pil ben gestopt soms wat wit vocht uit mijn tepel en ik ben nog niet zwanger. Mijn Ha zegt dat het kan komen doordat ik de pil niet meer slik en mijn hormoonhuishouding in de war is. Groetjes Veer
Ik heb toen 1,5 dag licht bloedverlies gehad (dit was absoluut geen ongie). Het bloed kwam ook niet in mijn onderbroek. Ik zag alleen bloed als ik het met wc-papier afveegde.
Voor de zekerheid even naar de HA? Misschien een soort van irritatie/ontsteking in je melkklieren? Ik zou er even na laten kijken.