gestopt met roken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bahar, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Hoi

Ben heel erg benieuwd of julllie (dames die roken) bezig zijn om te stoppen of al gestopt zijn. Ik ben er heel erg mee bezig maar het wil niet lukken. Misschien als ik strax een positieve zwangerschapstest heb dat het dan makkelijker is om te stoppen ik weet het niet. Ik hoop het zoo

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ook ik rook (nog).
    Zou echt wel willen stoppen, maar echt lukken doet het niet...
    Ik ben ook al vanaf augustus op een dieet, en zit vanaf februari op mijn streefgewicht.
    Als ik nu ga stoppen ben ik ook harstikke bang dat de kilo's er weer in no time aan zitten...

3. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    hoi,

ik heb altijd tegen mijzelf gezegd, ik stop met roken zodra we gaan beginnen.. maar helaas ook ik rook nog steeds, heb al meerdere stop pogingen gedaan, maar steeds mislukt.. en eigenlijk ben ik er zelf op tegen om tijdens de zwangerschap te roken.. maar ja, het is erg moeilijk!
    misschien als k een positieve test heb dat t dan een stuk makkelijker word, je weet dan tenminste waarvoor je het doet! pfff moeilijk...

in ieder geval succes met t stoppen met roken!

4. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Vorige week vrijdag heb ik positief getest...
    Sinds die tijd geen peuk meer aangeraakt... ;)
    Was nog wel leuk deze week met één van mijn clienten...lol
    Ze zag dat ik niet meer rookte...."Ben je gestopt" > "Ja">
    Ow dan reken er maar op dat je 10 kg aankomt... :D
    Ja als ik zo doorga zal er misschien wel meer aankomen...LOLLL ;)

Susi ;)

5. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    hahaha, t is wel te hopen dat je wat aankomt!

gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!

wel knap dat je gelijk kan stoppen, ik hoop dat ik dat ook kan.. hihi

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wat knap ook van je Susi, ik hoop dat als het bij mij en de anderen zover is, wij ook kunnen stoppen.
    Vond je het erg moeilijk?
    En hou je het nu nog goed vol?

7. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hallo,
    Ook ik rook nog ik heb ook altijd willen stoppen als ik zou stoppen met de pil, het lukt me niet! Ik probeer wel minder te roken en rook volgens mij ook niet zo veel. Misschien bij een positieve test dat ik definitief kan stoppen wie weet..

ciao bellamano

8. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Susi,

Gefeliciteerd! wat leuk. Ik hoop dat ik dat ook kan gelijk stoppen. Ik vind het knap hoor.

bahar

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik ben een paar maand geleden in 1 keer gestopt. Ik was toen nog druk bezig met ontpillen, maar wou voor dat ik weer ging menstrueren stoppen.
    Ik heb er totaal geen moeite mee gehad!
    Ik wens je veel succes toe! Hopelijk dat het lukt

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    ik denk dat het alleen een kwestie van een knop omdraaien... ik zei al meer dan een jaar dat ik zou stoppen met roken... en bleef het maar voor me uit duwen (na de trouw, na de vakantie, te drukke periode, enz.)

Ik heb op een bepaald moment gewoon gezegt "nu stop ik" en dat heb ik dan ook gedaan...

Ben ondertussen al 4 maanden gestopt :D

Dus jullie zien het, stoppen kan echt wel ;)

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Al vanaf 1 juni 1 jaar gestopt! :whistle:

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    1 januari gestopt! Ben er nog steeds trots op!

13. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    ik was gestopt met roken maar door stress benk weer gaan roken... heel irri maar jahh,...

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik ben 12 maart gestopt toen ik ook met de pil stopte! Ik ben er nu heel erg blij mee! ;)

15. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ik was gestopt... :oops:
    Paar maanden geleden gezegd dat ik wou gestopt zijn voor ik zwanger werd. Heb het 2 maanden volgehouden. Toen ik woendag te horen kreeg dat IVF voor ons de enige kans was heb ik meteen weer eentje opgestoken en nu rook ik weer 5 a 6 sigaretten per dag :cry: :cry:

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hier ook 1 die nog steeds rookt....toen ik stopte met de pil heb ik bijna 3 dagen niet gerookt en toen langzaam aan toch weer begonnen. soms ben ik bang dat ik daardoor niet snel zwanger raak. maar heb nu de laatste trouw-stress en rpobeer op mijn gewicht te letten, dus allemaal dingen die het nog moeilijker maken.

mocht ik zwanger zijn, dan stop ik meteen en anders meteen na de bruiloft. misschien zelfs op de dag zelf,vind het niet zo'n charmant gezicht, heb je zo'n mooie jurk aan, sta je te roken..haha, klopt niet vind ik, stom he?!

17. Dollie

Dollie Lid

16 mei 2007
    38
    0
    0
    Ik hoop voor jullie dat jullie het wel kunnen hoor als je zwanger bent! Maar ik dacht ook steeds als ik zwanger ben dan stop ik meteen! Nou dat is mij niet gelukt en be zo'n zeven peukies blijven roken per dag. Maar nogmaals ik hoop dat jullie sterker zijn! Mijn man rookt ook dat maakte het ook een stuk moeilijker vond ik. Nu staan we dus weer of geen weer buiten te roken zodat onze meid er geen last van heeft.

18. Sablovesgeof

Sablovesgeof Actief lid

4 jun 2007
    141
    0
    0
    Hey suc6 allemaal met stoppen met roken!

Ik ben zelf na 5 jaar gerookt te hebben in december 2006 gestopt en daarna in januari (toen was ik aangeschoten) 1 sigaret van mijn schoonmoeder gevraagt en toen ik die rookte vond ik het echt goor smaken dus was gelijk genezen. Sindsdien rook ik dus helemaal niet meer gelukkig.

Groetjes Sabrina :)

19. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Hai,

Mobius, tjee ja daar zou ik er ook een van gaan opsteken hoor.
    Zit je al lang in de klusperiode ?

Ik rook ook. en ik drink (met mate hoor) ook en stop daarmee als ik zwanger blijk te zijn. Tis gezonder om nu al te stoppen dat weet ik. Maar laat me niet bij voorbaat gek maken dat ik zwanger wil worden. Ben ook al een paar rondes bezig en kan ook wel van een wijntje genieten

20. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Nickey...ben van vorig jaar augustus gestopt met de pil maar pas 2 maanden geleden gestopt met roken hoor. Nu dus terug. Maar ik stop er echt nog mee als ik weet wanneer we aan de IVF kunnen beginnen. Vind het eigenlijk nu al niet meer smaken :(

Deel Deze Pagina