Vakantie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liset25, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liset25

Liset25 Lid

14 okt 2010
    50
    0
    0
    Hematologie verpleegkundige
    Rdam
    Hoi,

Sinds zaterdag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben. Totaal o verwacht en ongepland, maar welkom is het zeker.

Ik heb geen idee hoe lang ik nu eigenlijk zwanger zou kunnen zijn. Ik schat tussen de 5 en 7 weken.
    Met dit in mijn achterhoofd heb ik nog niet gebeld naar de verloskundige, met het idee dat ze nog weinig voor me kunnen dien, aangezien ik nog zo pril zwanger ben.

Nu krijg ik het toch opeens op mijn heupen...we gaan naar Turkije. ( zeer goed hotel) maar wat als er daar wat mis gaat?...is daar wel voldoende medische en goede hulp?..

Ik denk dat nog geen eens aan een miskraam maar bv een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. ( ben nogal een hypochonder) heb op dit moment totaal geen symptomen die daar op kunnen wijzen...maar toch.

Dus mijn vraag is eigenlijk, kan ik zonder een verloskundige gezien te hebben 2 weken op vakantie naar Turkije? Uiteraard maak ik een
    Afspraak zodra ik terug ben.

Ik krijg graag je advies.
    Groetjes, Liset

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,
    Ik zou wel al bellen voor een afspraak! Dat wordt graag vroeg gepland tegenwoordig. Zo ook de echo. Verschilt per praktijk. IN turkije hoef je je geen zorgen te maken. Zorg dat het eten vers is en niet te lang heeft gestaan en dat de temperatuur goed is. Als er iets is daar kan je altijd je verloskundige even bellen voor overleg. Dus juist goed als je je al aanmeld.

groeten evelien

Deel Deze Pagina