whoeaaa verstandskiezen!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sam86, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Met lood in mijn schoenen sjokte ik naar de telefoon om maar eens een naar telefoontje te plegen. Een supervrolijke mevrouw stond mij te woord...

Ooo dat komt goed uit mevrouw!! Er belde net iemand af dus heb voor morgenochtend 8.45 al plek voor u... :$ whaaa angstzweet!!

3 verstandskiezen die er "even" in 1x uitgehaald worden.
    2 worden er getrokken en 1 eruit gesneden... Stiekem hoop ik dat ze het bij die ene laat die ontstoken is.
    Ook worden er foto's gemaakt...

Ik ben echt geen voorstander van dit soort dingen tijdens een zwangerschap, maar ik heb zoveel pijn...

Iemand tips om niet gelijk in blinde paniek met een halve naald in mijn mond weg te rennen??

2. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Tips om niet in blinde paniek weg te rennen kan ik je niet geven maar wel een tip voor na de operatie: zorg dat je ijspakken in huis hebt om de zwelling tegen te gaan.
    Veel succes morgen!!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik moet 2 december voor mijn eerste gaatje ooit en zweet nu al peentjes dus wil niet weten hoe jij je nu wel niet moet voelen!Veel succes!

4. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Vreemd dat ze er 3 tegelijk doen, bij mij is er altijd verteld dat ze 2 en 2 doen. Aan 1 kant, o.a. omdat je daarna nauwelijks kunt eten, dan kun je tenminste 1 kant nog normaal gebruiken :).

Maar succes!! Bij mij alle 4 eruitgehaald bij kaakchirurg en de behandeling viel reuze mee! Is zo gebeurd. Idd goed ijs erop naderhand anders word je een hamstertje, hihi.

5. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Balen zeg! Hier moeten ze er ook uit. Was toen net zwanger dus heb maar gezegd dat het volgend jaar moet omdat ik geen zin heb om te boel onder te spugen daar.

Heb morgen controle dan gaan ze kijken of het bij de praktijk kan of het in het ziekenhuis moet.
    Lijkt me ook echt geen pretje maar inderdaad zorgen voor ijs...

Vind 3 ook erg veel hoor om in 1x te doen.
    Doen ze hier ook niet anders weet je je helemaal geen raad denk ik..
    Kan meevallen maar weet je ook niet van tevoren.

Succes!

6. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik ga zo toch echt vragen of ze niet eerst de ontstoken kies wilt doen en de 2 andere na de bevalling. Al heb ik daar ook wel last van, maar die zijn niet erg ontstoken. Hoop alleen dat ik het op alleen paracetamol!

7. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Je heb groot gelijk hoor! Ben wel benieuwd!
    Bij mij waren ze nog niet ontstoken maar ze duwen mijn gebit in de verdrukking dus het moet volgend jaar wel.
    Laat het dan op vrijdag doen. Manlief neemt vrij en doen we het smorgens gelijk. Dan heb ik het hele weekend om te herstellen. En kan manlief er volledig zijn voor de kleine. En hij is mijn taxichauffeur dan hihi

8. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Mijn man werkt 6 dagen per week dus moet het echt hebben van mijn familie.
    Ben er bijna dus de zenuwen gieren behoorlijk!

9. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ow ja idd.....

Als die ontstoken kies maar eruit is...rest kan later ook wel.

Succes!

En we horen wel hoe het verlopen is

10. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    En....hoe is het gegaan?

11. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Dat was grof geweld zo'n 30 seconde en klaarrrr!

Nog steeds een beurse bovenkaak, maar geen vreselijke pijn meer!
    Na de bevalling mijn rechterkant... Laat alleen eerst boven trekken en daarna onder eruit snijden. Doe dat echt niet tegelijk haha

Geen foto's gehad en alleen verdoving en paracetamol.
    Gaat rechts nu weer ontsteken dan moet het helaas wel tijdens de zwangerschap. Ik spoel dus nu veel met waterstofperoxide ter voorkoming...

Deel Deze Pagina