zal ik t erop wagen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bliek, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Ben een stuk ongeduld hoor, maar zal ik t doen, gewoon een test er tegenaan gooien? heb er net 2 gehaald, dus.... en ben nu al 3 dagen misselijk zo af en toe, (nu wel heel erg,pfffff :-& )

    Maja, wat vinden jullie, wil graag advies... :)

    Heb nu verjaardag, dus lees t straks wel als ik terug kom, hoop dat er dan wat staat ;)

    Liefs Bliek
     
  2. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Bliek,

    Ik herken het zo wat je typt, maar geloof me, je kunt beter even wachten. Ik heb deze maand ook iets te vroeg getest omdat ik deze cyclus weer vele andere dingen voelde dan de maanden ervoor en die was negatief. Dan weet je nog niet meer, want het kan dus ook zijn dat je te vroeg getest hebt. En het kan zo'n teleurstelling zijn.

    Aan de andere kant, je bent toch teleurgesteld als je ongesteld wordt, ook al heb je een negatieve test gehad. Ik wilde dus eigenlijk vanochtend testen omdat ik dan 4 dagen overtijd was en gisteren ochtend werd ik ongesteld. En ik was toch super teleurgesteld, dus eigenlijk maakt het niks uit. Ik heb ook altijd van die goedkope testen in mijn la liggen, dan maakt het niet zoveel uit als je een tst voor niks hebt gebruikt, maar het mooiste is natuurlijk als er twee streepjes op komen.

    Je moet eigenlijk gewoon doen wat je gevoel zegt. Zo ver voor je NOD is de kans kleiner dat je echt voldoende hormoon hebt aangemaakt, dan kun je misschien beter wachten tot je NOD of een dag ervoor. Maar als het telken door je hoofd blijft spoken dan moet je gewoon een test doen.

    Ik ben benieuwd, laat maar even weten!
     
  3. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zou pas testen NA je NOD!
     
  4. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik hing 2 dagen voor nod boven de wc ....
    niks voor mij maar ok ik dacht ik test ff kan ik mezelf er over heen zetten dat het nix is ... Mooi niet POSI ! op nod nogmaals getest en zie mijn banner ! Test was wel super licht ! en kosten zijn hoog als het voor nix is .. maar ok dat hield mij ook nooit tegen !
    Succes ik hoop het voor je !
     
  5. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi meiden, bedankt voor jullie advies... nog steeds weet ik niet wat ik zal doen (misschien blijf ik lang genoeg twijfelen tot aan mn NOD :)

    Ben net beroerd terug gekomen van een verjaardag, voelt echt alsof ik ongi moet worden, maar zou eigenlijk nog even moeten duren, maar opgezette buik, dus kunnen ook darmen zijn..... ga nu eerst even lekker tv kijken en bijkomen en wie weet hang ik straks dan ook wel boven de wc :D (moet het wel zo blijven, haha)

    Thnx! Liefs

    @leentje79 succes deze ronde, hoop voor je dat t nu wel raak is :)
     
  6. faith and hope

    faith and hope Bekend lid

    12 apr 2007
    685
    0
    0
    sjonge jonge moet je dat nog vragen.
    Als je ze in huis heb gewoon doen.
    Hou er alleen rekening mee dat negatief ook nog positief kan zijn.
    Maar is die positief dan weet je het lekker al
     
  7. faith and hope

    faith and hope Bekend lid

    12 apr 2007
    685
    0
    0
    kosten hoog van een test?
    Van deze site heb jer al 6 voor een paar euries.
    Dan kan je er al een paar tegen aan gooien hoor!
     
  8. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi meiden,

    kon me toch niet inhouden, was gisteren zo beroerd en vandaag alleen maar daar mee bezig (anders ook, maar extreem) dus test gedaan en neag, dussss, laat of de ongesteldheid maar komen en anders misschien stiekum toch nog.... Heb wel ongi krampen (heb ik normaal pas dag van te voren)

    Liefs en bedankt!
     
  9. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Meid je hcg kan nog te laag zijn hoor !
    Ik hoop het voor je !
    ik had 2 dagen voor nod ook overgeven en heel licht streepje en op nod was deze veel duidelijker !
    succes
     

Deel Deze Pagina