Hoelang geprobeerd?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nijntje39, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoelang durde het voor jullie voor je zwanger was?

1. ronde 1

2. na de 2de maal

3. tussen 3 à 6maanden

4. >6 maand

5. > jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Proficiat nieuwe mama's!

Hoelang hebben jullie geprobeerd tegen dat je zwanger was? Of was het van de eerste keer prijs of pas na X? rondes? Was je roker?

Vroeg me af hoelang gemiddeld?

Alvast bedankt voor de reacties!

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij de 1e direct de 1e ronde zwanger maar nog 2x "normaal" mijn periodes gehad, bij de 2e door de pil heen terwijl we eigenlijk na de bouwvak wilden stoppen met de pil en ook die keer tot 2x toe "normaal" mijn periodes gehad waardoor we er dus pas later achter kwamen dat ik zwanger was...

en nu deze "3e en laatste" keer 1,5 jaar maar dat was juist doordat het zaad niet meer "goed genoeg" was om zelf zwanger te worden, maar wonderbaarlijk genoeg was er toch 1 zwemmer die 2 wkn voor we "geholpen" zouden worden de "mount everest" had beklommen.. ;)

dus tja de andere zwangerschappen direct eigenlijk, en dit keer > 1 jaar en beide "stevige" rokers die in het weekend van een "biertje cq vieuxtje" houden.... ;)

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    HIer was het direct de 1e ronde raak.

Officieel was ik eerder zwanger dan dat mijn spiraaltje eruit was.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    In 1x, was een beetje per ongeluk :oops: (maar zooooo gewenst!)

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Veel in de eerste ronde zeg.

Hier ook. Wel vreemd, dat je besluit dat een babietje best leuk zou zijn en je een paar weken later al positief test... :D

6. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Wij hebben er uiteindelijk 11 maanden over gedaan en dat waren 8 rondes... nu maar hopen dat het goed blijft gaan...

7. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Bij ons was het in 1 keer raak.

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik heb ook gestemd
    bij ons was het in ronde 5 raak !
    en ja ben een roker !

9. augustus

augustus Niet meer actief

3 x de eerste ronde..En ik rook niet, mijn partner wel.

10. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    1e ronde,

eigenlijk is de kleine een ongelukje en wou ik lang nog niet zwanger raken dus kan ik nog niet echt over rondes spreken....

Xx

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    6 rondes, (maar 1x in een maand 2x ongi gehad)...dus eigenlijk 5 maanden maar 6 rondes dus!
    En nee ik ben geen roker en mn man ook niet :D

12. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    5 maandjes en ik rookte, mijn man niet

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    16 rondes, en bijde een roker

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    in de eerste ronde, maar dat werd een mk, toen vervolgens de derde ronde. Beide roken niet.

15. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    derde ronde beide geen rokers

16. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bij de eerste ruim 2 jaar mbv een gyn, de 2de was een verrassing... we waren er niet bewust mee bezig (vrijden wel bewust zonder bescherming met het idee dat als het kwam het welkom was) en dat was na ong 3 mnd onbeschermd vrijen.

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Bij ons was het de 1e x de 4e ronde raak (helaas miskraam) toen 2e ronde na de mk weer. Ik rook niet, mijn man wel..

18. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    In de vierde ronde (veel vlugger dan gedacht :) ) Ik ben geen roker maar mijn vriend (helaas) wel

19. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    De eerste keer was ik onverwacht zwanger. Het kwam als iets dat haast niet mogelijk was, totaal verbouwereerd was ik, toch voelde het zooo erg welkom. Helaas ging het toen mis.
    Toen wilden we er absoluut weer voor gaan, omdat ik had gevoeld hoe het was om op die roze wolk te zitten. En toen was het na de tweede ronde raak.
    Ik ben een niet roker, mijn vriend overigens rookt wel, wat me af en toe erg misselijk maakt. Als hij eentje wil roken, doet hij dat weliswar niet in mijn buurt.

20. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik heb 2e ronde ingevuld, maar hmmm, is misschien een beetje moeilijk uit te leggen. :D
    We hadden in juni zowat besloten voor een kindje te proberen, maar niet echt serieus te klussen, aangezien ik in augustus trouwde en er stress was enzo. De maand erna hebben we dan maar beslist absoluut niet voor een kindje te gaan, weer met het oog op dat huwelijk.
    Maar eind juli heb ik mijn laatste menstuatie gehad en aangezien we midden augustus zowat trouwden, hadden we zoiets van: ok, nu kunnen we ervoor gaan. En toen hebben we er echt rekening mee gehouden en om de 2 dagen netjes geklust. En ja, zwanger. :)
    Dus eigenlijk 1ste ECHTE ronde, maar dan langs de andere kant ook weer 2de ronde ;)
    Beide niet-rokers

Deel Deze Pagina