Hey Heeft iemand dit gevoel ook? Ik ben één dag overtijd en heb deze ochtend getest en dit blijkt vaag positief. Is het normaal dat ik de hele tijd een vochtig gevoel heb, maar toch geen afscheiding heb? Ik heb momenteel niks. Geen wit geen bruin geen rood ... Ik heb voor het zekerste nog een test gekocht en ga binnen 2 dagen nog eens testen. Liefs Deke
Vaag positief klinkt als positief anders heb je geen hcg in je urine. Misschien toch alvast een kleine felicitatie?
Hoi Deke, ik heb het nu ook al een paar dagen. Het gevoel alsof je leegloopt maar dan ga je voelen en dan zit er niks! Gek he! Weet ook niet wat het is! Ik hoop dat je met een paar dagen 2 duidelijke || hebt! Succes!
Ja precies! En ik denk dan altijd ... verdorie "ze zijn er", maar dan is er niks! Ik hoop ook echt dat ik over 2 dagen super positief kan testen. Ik kan het precies nog niet echt geloven. Het enige dat ik heb zijn gespannen borsten, maar das niet uitzonderlijk.
Ah ja is misschien wel een goed teken. Ik kan al niet meer wachten binnen twee dagen. Ik weet sowieso als ik niet ongi ben binnen twee dagen dat ik wel echt zwanger zal zijn, want ik heb echt wel vrij regelmatige cyclus tussen 26 en 28 dagen. En heb nu rekening gehouden met 28 dagen dus ... fingers crossed!
Ja! Deze ochtend Hij is nog positiever dan de vorige. Maar ik zit er zo beetje mee dat het streepje pas op zijn donkerste staat na 10 min. Is dat normaal? Ik begin mij nu af te vragen of dat al een indrooglijntje kan zijn? Of is dat na 10 min nog niet mogelijk? Het streepje is uiteindelijk bijna even donker of de controlestreep. Ik kan het precies moeilijk geloven