vochtige dagen voor ovulatie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloem, 3 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi, Ik heb een vraag,
    Hoeveel dagen voor je ovulatie krijg je meer afscheiding. Omdat mijn cyclus telkens met een paar dagen verschild weet ik niet precies wanneer mijn ovulatie is. Ik heb nu ruim3 dagen veel afscheiding enja je kan er draden mee trekken :( :oops: :( (heel fijn).
    Verschild dit per persoon en per cyclus of is hier wel een standaard in?

    Ik heb nog geen trek om temperaturen bij te houden of ovulatie testen te gaan doen...

    groetjes..
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je hebt deze afscheiding in je vruchtbare dagen, dat zijn er 3 tot 5 voor je ovulatie en 1 na je ovulatie. dan trekt het slijm weer weg.

    groetjes
     
  3. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Dan blijven we nog maar even flink door klussen ;)
     
  4. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb er nu ook weer meer last van....
     
  5. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ik heb deze periode nu ook weer! Het klust wel veel ;) fijner
     
  6. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Misschien heel gek, maar ik dacht dus aan mijn afscheiding te zien dat mijn vruchtbare periode voorbij was. Had er namenlijk last van (ook rekbaar) toen mijn man ziek was :cry: eergisteren en gisteren nergens last van gehad (was bijna geen afscheiding meer en ook niet rekbaar) en nu vandaag heb ik t wel weer (meer afscheiding en ook nog een rekbaar)?????????
    Draai volgens mij een beetje door, maar hoe zou dit mogelijk kunnen zijn???? Iemand die hier een antwoord op heeft???

    Liefs Angela.
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi
    Ja , ik had dat vorige maand ook .
    Dacht leek wel of ik 2x een eisprong had , maar dat kan natuurlijk niet .
    Bij mij zal het waarschijnlijk het ontpillen zijn geweest .
    Dit is voor mij pas de eerste "echte" ronde .

    Succes in elk geval .

    Groetjes Joyce
     
  8. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja ik dacht ook al, heb ik nu ineens 2x een eisprong??? Begrijp er niets meer van :confused:
    Van het ontpillen zal t van mij niet zijn, ben nu in mijn 7de ronde bezig en was direct weer regelmatig en zonder kwaaltjes. Afgelopen periode was de eerste x dat ik kwaaltjes had die ik normaal niet had, waardoor ik al dacht dat t raak was en ik 1 dag overtijd was, maar kreeg met de :evil: ook de griep dus dat kan daardoor zijn gekomen.
    Ik weet nu niet wat ik hiervan moet denken :(
    Jij ook succes in de eerste echte ronde, dat hij je veel geluk mag brengen en heel veel klusplezier!!

    Liefs Angela.
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als het maar 1 of daagjes was kan het goed zijn dat het gewoon wat minder naar buiten kwam. Sommige vrouwen zien dit helemaal niet uitwendig, moeten dat inwendig checken.

    Groetjes
     
  10. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Bedankt voor je antwoord Natasja, ook ik heb t inwendig moeten checken aangezien ik ook bijna nooit last heb van afscheiding uitwendig, dag 12, 13 en 14 gechecked en toen was t zeg maar vochtig en het slijm was rekbaar, dag 15 en 16 kurkdroog en geen slijm te bekennen.
    Nu loopt t er zo uit zeg maar en loop met een inlegkruisje, omdat ik gewoon t gevoel heb dat t me anders langs mijn benen loopt :( en mijn onderbroek doorweekt zou zijn haha
    Het is ook allemaal wat gevoelig beneden, niet geirriteerd, maar supergevoelig :confused:
    Ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus die altijd maar 28 of 29 dagen duurt. Tjonge wat een onderwerp, praat er normaal nooit zo uitgebreid over, maar nu begreep ik er toch ff niks van.
    Maarja, helaas is mannetje nog steeds ziek, dus al zou ik nog vruchtbaar zijn....deze maand gaat aan mij voorbij ben ik bang :cry:

    Liefs Angela.
     
  11. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Bale angela, kun je hem ook niet nog even stielem overhalen ;) misschien knapt hij er wel van op :)

    Ik denk dat ik vrijdag mijn eisprong heb gehad, ik had gister nl nog veel afscheiding en vanmorgen al stukken minder en de zin is dan ook weer wat minder en ik had vrijdag een zeurderend gevoel in mijn onderbuik...

    Zou wel betekenen dat mijn cyclus 5 dagen korter is en ik op 28 dg zit ipv 32 :) :)
    Ik hou het in de gaten...
    Groetjes.
     
  12. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hahaha Bloem, geloof me dat is al geprobeerd, maar helaas, het begin is er, maar verder komt hij echt niet en dat betekent dat hij toch echt ziek is haha.
    Gisteravond had ik een heel weeig (of hoe je t ook schrijft) gevoel en nu vanmorgen leek t wel alsof alles bont en blauw was in mijn buik.
    Ik zit nu in ronde 7 en de afgelopen maanden helemaal niks gevoeld of iets, afgelopen maand dan wel maar dit kwam volgens mij door de griep, en nu deze maand heb ik vanalles. Hopenlijk hebben de keren klussen voor t ziek zijn van mijn man hun werk gedaan ;)

    Wel fijn voor je als je cyclus nu korter is, zit je hopenlijk minder lang in spanning en test je eerder al positief!!! Goed geklust?? haha, ik duim voor je!!

    Liefs Angela.
     

Deel Deze Pagina