20wkn echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamasilly, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasilly

mamasilly Lid

25 jan 2009
    86
    0
    0
    venlo
    morgen heb ik me 20 weken echo

wat kan ik verwachten :(:

2. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik zou het niet weten, maar ik denk dat je het geslacht komt te weten, als je dat nog niet weet :p

Ik kan er nix over zeggen het t nog niet gehad

veel plezier.

-xxx-

3. mamasilly

mamasilly Lid

25 jan 2009
    86
    0
    0
    venlo
    zo ook goedemorgen haha

ook lekker wakker
    ja het geslacht hoop ik nu wel eens te weten haha
    ben ontzettend benieuwd

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.281
    36.145
    113
    Heb je geen folder gehad van je vk over de 20-weken echo? Bij deze echo wordt gekeken of alles goed is met je kindje voor zover ze dit kunnen zien natuurlijk. Alle organen worden nagekeken enz. Dit is een medische echo en ze kijken lang niet overal naar het geslacht. Waar ik mijn 20 weken echo had deden ze dat pas op het laatst, als alles goed was voor zover ze dit konden zien.

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik moet morgen ook voor de echo :)

Hier is het idd normaal dat ze je beeb echt goed bekijken, organen, botten, bloedvaten, placenta etc.

Geslacht alleen als het te zien is, maar geloof niet dat ze echt voor je gaan kijken als je dat wilt weten. Dus als t te zien is willen ze t wel zeggen, maar het is zeker niet een van de doelen van deze echo. Er wordt bij ons echt nadruk op gelegd dat het een medisch verhaal is en zeker niet voor de fun.

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Wij hebben t net gehad..

De echoscopiste had een hele lijst met punten waarnaar ze gaat kijken.
    Tijdens de echo gaf ze steeds aan waar ze naar zocht, of wat ze bekeek en of t er goed uitzag..
    We hebben veel van t kindje kunnen zien, zoals de botjes van de armen en benen, de ruggengraat, t schedeltje..

Toevallig dat ik gister op hyves zat en daar een 20 weken echo van iemand staat..

hier (als ik t goed gedaan heb) de link naar toutube..
    http://www.youtube.com/watch?v=tyCqxP8iikI

Dat gaf in vergelijking tot de echo die wij hadden een goed beeld van wat je te wachten staat

7. mamasilly

mamasilly Lid

25 jan 2009
    86
    0
    0
    venlo

joepie
    vandaag de echo gehad
    het was helemaal super
    alles zit erop en eraan
    en het wordt een meisje

ben echt superblij :whistle:

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Toch wel een prettig gevoel he.. wanneer ze zegen dat t op de echo er goed uit ziet..

Wij weten ook wat t word.. maar dat blijft nog even ons geheim..

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik wou net zeggen, het is een medische echo dus ik ga er niet super relaxed naartoe hoor. Je weet maar nooit! En natuurlijk leuk om straks te weten wat we krijgen (jongetje/meisje) maar ik hoop er toch vooral opgelucht van weg te lopen.

Gek dat mensen er niet goed op voorbereid lijken te zijn dat dit een medische echo is en niet alleen om lollig te bekijken wat je gaat krijgen...

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Wat goed dat alles goed gaat, en erg leuk dat het een meisje wordt.

-xxx-

11. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Wat fijn voor je, proficiat. Fijn gevoel als alles goed is hè! Wij hebben vanochtend de 20 weken echo gehad. Gelukkig alles goed en gezond, geen afwijkingen, alles op schema en wordt ook een meisje!

Geniet ervan, is toch ff lekker als je weet wat het wordt. Je moet er toch ff aan wennen dat "het" nu ineens een meisje is! :D

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.281
    36.145
    113
    @miepie74: ja, dat snap ik dus ook niet helemaal. Het is geen echo voor de fun, je kunt ook slecht nieuws te horen krijgen. Ik snap ook niet dat de vk dit niet duidelijker heeft gemaakt eerlijk gezegd.

@ts: fijn dat alles goed was.

Deel Deze Pagina