ik ben 11.4 dagen zwanger en ik heb al een tijd (niet elke dag) last van mijn linkeronderbuik net boven mijn schaambeen. Wat zit daar??? Is dat je dikke darm of moet ik aan mijn baarmoeder denken????
Hoi Najat, Als je pijn in de linkerkant van je onderbuik hebt kan je blaasontsteking hebben. Als je een echo hebt gehad en alles was goed, dan kan je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben. Ik zou als ik jou was, even je urine laten testen. Er is wel antibiotica die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Ik wens je nog een fijne zwangerschap toe!! Groetjes Lycke Mama van Joris 13 november 2007 Mama van Sophie 16 april 2010
Hoi! Rond die periode had ik ook altijd pijntjes en steekjes onderin. vaak ook links of rechts. Het kan je baarmoeder zijn die zich 'omhoog richt', en je darmen opzij gaat duwen. Of gewoon wat bandenpijn, dat komt en gaat weer met vlagen. Ik herken nu heel veel van mijn 1e zwangerschap. Is het je 1e?
Ja het is mijn eerste lieve meiden. Ik ben naar de huisarts geweest en die zegt dat t mijn dikke darm is. Als t vol zit met ontlasting (sorry voor de smerigheid)gaat mijn darm op mijn eierstok drukken dat is wat ik voel.
Mooi!! Gelukkig maar dat je dan ook geen blaasontsteking hebt. Gewoon lekker activia eten, dan heb je ook niet zo snel obstipatie Fijne zwangerschap nog!! Groetjes Lycke Mama van Joris ( 13 november 2007) en Sophie ( 16 april 2010 )