Goedemorgen! Ik ben nu 11 weken zwanger en voel me soms net een bruine beer. op mijn buik en borsten zijn allemaal kleine haartjes tevoorschijn gekomen. Het lijkt wel of ik een vachtje heb! (Nou okay zo erg is het nog niet, maar voel me er weinig charmant onder). Bovendien zie ik 's avonds, als mijn darmen flink opgeblazen zijn al een zwangerschapsstreep naar mijn navel lopen. Wie herkent dit? Is dit normaal? Ik dacht dat dit soort dingen alleen maar bij wat verder gevordere zwangerschappen hoorde. Enne.. heeft iemand tips? (leuke vlechtpatronen voor mijn buik ofzo )
haha, vlechtpatronen heb ik niet voor je.. misschien in de Libelle ofzo? ik herken het wel een beetje, heb een donzig buikje en borsten, maar wel zo dus dat als je een haartje pakt je m er zo uittrekt, maar lijkt me niet de bedoeling! die streep naar mijn navel is echter erger.. dikke zwarte (ieuw) haren, lange ook.. dat is echt vies, ik wil daarom ook niemand mijn beginnende buikje bloot laten zien! ik heb gehoord dat je er niets aan moet doen, valt er na de bevalling weer vanaf, als je nu zou gaan scheren, dan blijft het juist.. ik ben van plan meer in de zon te gaan zitten zodra dat weer kan, want dan worden altijd mijn arm haartjes blond, dat hoop ik dan ook voor mijn buikhaartjes!
Haha ja scheren lijkt me niet echt een idee (voel ik me nog onsexier, van die dikke stoppels op mijn buik haha). De zon is dan weer een goed idee alleen zit je dan weer met het risico van een zwangerschapsmasker. Zucht het hoort er gewoon bij. Maar wilde het toch even van me afschrijven (troost me dat ik niet de enige bruine beer ben )
Nou ik kon die zwarte streep niet meer aanzien. Ik wist dat de verloskundige eergister voor het eerst naar het hartje ging luisteren (en wauw wat is dat geweldig!!!) en NO WAY dat ik dan zo'n remspoor op mijn buik wil showen. Heb hem eraf gehaald.... O ennuh als je dat nog niet hebt gedaan moet je het vooral niet doen! Voordeel is wel dat ik nu de echte zwangerschapsstreep kan zien in plaats van alleen maar lange dikke zwarte haren... yuk! Liefs, Sam
Ik heb het ook en ben aan het harsen geslagen. Mooi niet dat ik deze zomer in bikini rond ga paraderen met zo'n treasure trail naar m'n navel Het donkere lijntje begint ook al te komen hier, zij het nog heel licht.
hahaha bruine beer! Ik heb ook veel haren op mn buik en onder mn navel ook echt zwarte... Deze haal ik dan ook altijd weg met een pincet en de andere langere haren knip ik een beetje bij want ik vind het echt geen gezicht. In het begin toen ik mijn buikje trots aan mijn zus wilde laten zien schrok ik me rot, ik zeg ieuw zo een behaarde buik had ik toch niet! haha schijnt er allemaal bij te horen...
hahaha, god leuk he zwanger zijn Ach het is het allemaal waard hoor. Ik had al een donkere streep op m'n onderbuik vanaf week 10 ongeveer, ook best vroeg dus. Nu is die streep echt heel duidelijk geworden en is hij over mn hele buik zichtbaar. Vanaf een stukje onder m'n borsten ongeveer. Maargoed daar erger ik me niet zozeer aan. Ook ik heb wat meer haar op mn buik gekregen, scheer me elke dag... word er gek van. Harsen doet zo'n zeer.
Heb ook veel haar op mijn buik. En troost jullie het gaat na de zwangerschap vanzelf weer weg. Had het bij de 1e ook en zijn toen verdwenen.
Hier ook zo charmant berenvelletje compleet met zwangerschapstreep en borsthaar. Ik had de streep al heel vroeg en mijn moeder heeft al geprobeerd hem weg te poetsen. Ze dacht dat het viezigheid was
hier ook hoor ben blij dat ik een rasechte blondine ben en het blonde haartje zijn maar kan me voorstellen dat als je donker haar hebt je er niet vrolijk van wordt vk zij dat het na de bevalling weer wegtrekt laten we daar maar op vertrouwen..
Haha wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ze zitten ook op mijn borsten ja Vet onsexy, wat moet dat worden!! (geen blonde haartjes hier helaas)
ik heb 3 haren op mijn borst ik ben een beer beer beer, whuhahahahaha. ook hier zit een onsexy mannenbierbuik zwanger te zijn op de bank. grote lange vieze zwarte haren die me angstig aanstaren wanneer ik naar mijn mooie zwangerschapsbuikje wil kijken. nee charmant is het niet, en mijn vriend lacht zich rot, ik heb op het moment nog meer haren als hem op mijn buik. o o o en wat vind hij het grappig:x:x troost dat ik er een mooie baby voor weer krijg en me heb laten vertellen dat het weer weg gaat. maar ja, dat neemt niet weg dat ik van het zomer wel wil zwemmen, denk dat ik mijn mannenbierbuiik maar in een badpak ga stoppen, hahaha nog niet wetend wat daar het resultaat van gaat worden.......