hey, Ik ben de 19 oktober het traject ingegaan voor iui behandelingen moest me eerste menstruatie afwachten om van daaruit te beginnen met hormoonspuiten Ik maar wachten en wachten nu 5 dagen overtijd ineens dus toch maar testje tegen aan gegooid gewoon om ff uit te sluiten heb ik dus een ongelooflijke onduidelijke test Ik denk vochtophoping maar denk ook een streep te zien Wat denken jullie? Foto is na 2 min genomen
Ik zou ook een nieuwe test doen. Ik zie we een streep maar volgens mij zit die niet op de goede plek. Maar om zeker te zijn zou ik gewoon nog een keer testen.
hier hoort geen streep te staan. deze zijn op een vaste afstand erop gedrukt. de kleur is duidelijk niet goed doorgelopen
+1 de streep staat duidelijk niet op de goede plek en de test is dus negatief. Over 2 dagen nogmaals testen.
Helaas is dat dus echt niet zo. De streepjes hebben een standaard afstand. Worden namelijk fabrieksmatig bedrukt. Bovendien lijkt me de lijn die je denkt te zien, niet recht, maar loopt het ietwat krom en staat het dus op de verkeerde plek.
Nouja als het nu al niet is verwacht ik er zeker geen over een paar dagen Dat me menstruatie maar snel mag komen zodat we aan de slag kunnen gaan met de iui's 😊
Je ziet hier geen streep maar een ophoping van de vloeistof. T is duidelijk niet goed doorgelopen. Je hebt of te weinig of veel te veel urine gebruikt vermoed ik. Ik zou een andere test doen.