voorweeen en 1cm ontsluiting

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door suusjeb, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjeb

suusjeb Lid

28 okt 2008
    52
    0
    0
    Hallo,

Ik stel mijn vraag maar opnieuw omdat dit topic ineens wordt gesloten terwijl mijn vraag nog niet eens is beantwoord.

Zondagavond om 21.45u kreeg ik regelmatig weeen. Het duurde 9 van de 10 keer minimaal 60 seconden.
    Om 23.15 heeft mijn vriend de vk gebeld en zij is ook geweest. Ze heeft gevoeld en had 1cm ontsluiting.
    Helaas om 02.00u stopten de weeen. De volgende ochtend belde de verloskundige op en ze vertelde mij dat het toch voorweeen zijn geweest.
    Nu ben ik vergeten aan haar te vragen: Je kunt toch geen ontsluiting krijgen door voorweeen? En hoelang kan het nog duren totdat ik weer weeen krijg?

Bedankt, Groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Vervelend dat je topic werd gesloten dat is niet helemaal de bedoeling! onze excuses.

Voorweeen kunnen wel degelijk voor verandering van je baarmoedermond zorgen. Jammer dat het niet is gaan doorzetten!
    Hoelang het nog kan gaan duren is voor iedereen een vraag waar helaas geen antwoord op gegeven kan worden, het blijft afwachten.
    De eindstreep is in ieder geval in zicht!
    ZET M OP!

Imke

Deel Deze Pagina