Hallo, Op dit moment ben ik 28 weken zwanger en heb zware bekkeninstabiliteit. Ik kan bijna niets meer,behalve smorgens de trap af(pff) naar beneden en op de bank liggen/zitten/draaien. Mijn verloskundige is er erg laconiek over en reageerd niet echt. Fysio heb ik vanaf week 14 en op het moment word het alleen maar erger. Ook de bekkenband (erasmus) werkt niet. krukken liggen naast me als ik moet plassen en rolstoel in de schuur voor als we even naar buiten willen, dit ook niet langer dan een half uurtje. Voor de bevalling, die langzaamaan dichterbij komt zie ik heel erg op,ik kan mn benen ook niet wijd doen. Dus een erg hopeloos geval. Ik weet zeker dat ik dit geen 40+ weken vol ga houden. Maar mijn Verloskundige neemt het niet het serieus.Weet niet goed wat ik ermee aan moet. Groetjes Linda
HOi linda, Spreek het uit naar je verloskundige, dat je je niet serieus genomen voelt. Vraag voor een consult bij de gyn om eens te kijken of het met deze klachten een reden is om in het ziekenhuis te bevallen zodat je optimale pijnstilling kan krijgen. Maar het allerbelangrijkste is is dat jij je serieus genomen voelt dus maak het bespreekbaar ookals is dit lastig! Imke