vochtverlies sterk geurend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingeborghuizing, 13 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Helemaal mee eens! Volgens mij word je zelfs minder snel zwanger van al dat gestress. Als je wilt, kun je overal symptomen zien.

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

En ik al 18 maanden, maar al dat symptomen zoeken maakt je niet zwangerder. Meis, ontspan toch een beetje...
    Als je vind dat je afscheiding zo ruikt en heft blijft zo of wordt erger, of je krijgt nog andere klachten (jeuk o.i.d.) kan je altijd nog de huisarts bellen.

Succes!

3. Niet meer actief

Vinden jullie het gek dat ze niks terug zegt?
    Jullie vallen haar allemaal tegelijk aan!
    Met zijn allen tegen eentje! :rolleyes:
    Ook niet bepaald eerlijk he?
    Ik weet het, je kan beter ontspannen als je zwanger wilt worden, maar als je dat nou niet kan dan?
    Zou je denken dat je op zo'n forum zoals dit je ei kwijt kan .... maar nee!

Meid, wat ik je kan adviseren, ga maar naar je ha want zoals ze hier ook al wel zeiden.
    We zijn geen artsen. (helaas)
    En volgende keer als je weer iets hebt kunje het beter niet op het forum neerzetten, want je krijgt alleen maar commentaar.
    En ergens hebben ze ook wel gelijk maar je moet toch aan iemand je ei kwijt kunnen ... ja toch?
    Bel anders je ha op met een telefonisch spreekuur als je wat hebt.
    Oke?

Nou succes meid!

Liefs Swiggy ;)

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Helemaal mee eens!

Groetjes en suc6! ;)
    Marjo

5. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik moet zeggen dat ik het ook allemaal wat "harsh"vind. Ik weet dat je niet alles als teken moet zien, maar ik weet ook dat het (vooral in de eerste maanden; ik geloof dat ik er al iets relaxter mee om ga) heel moeilijk kan zijn. En ik weet niet hoe het met anderen zit, maar mijn huisarts is niet zo begrijpend. Ik ben twee keer bij deze huisarts geweest in 4 jaar (daarvoor ha in andere stad) en de ene keer wijtte hij een zware griep aan mijn kleding (geloof me, normale dameskleding, van normale lente, maar hij vond het topje onder mijn trui te kort) en bij twee moedervlekken waar ik me zorgen over maakte (kanker in familie) lachte hij me min of meer uit. Ik kom er dus niet; ik probeer hier wat dingen uit te vinden (zo hoef ik niet voor elk wissewasje naar de HA; dan neemt hij me serieuzer als ik wel kom) en probeer relaxed te blijven. Maar ook hier spreken de verhalen elkaar tegen. Soms lees je het ene hier en het tegenovergestelde daar en dan probeer je het via een nieuwe oproep wat uit te vinden.
    Dames, ik wil niemand aanvallen, maar iedereen is anders en soms moet iemand z'n ei kwijt....

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik wist het al toen ik het schreef.....dat ik dan de gebeten hond zou zijn... ;)
    Dan maar....

Ik weet uit ervaring dat je jezelf helemaal gek kan maken met dit soort vragen (en werkelijk...het forum staat er vol mee...) en bij mij zorgde het thuis ook voor veel spanningen...
    Gelukkig heb ik een hele begripvolle hubbie, waardoor we er samen wel uitkwamen....
    Stel nou dat je dat niet hebt....en iedereen kletst maar vrolijk met je mee?
    Dat kon wel eens een hele nare situatie zijn dan.
    Plus het feit dat je juist veel minder snel zwanger word als ja zo gestressed bent.
    Het was van mijn kant dus alleen bedoeld om te helpen.

Maar ik doe er verder maar even het zwijgen toe.... :(

7. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares

Het is absoluut niet alleen naar jou gericht. Ik snap wel dat ieder op zich alleen wil helpen. Alleen ik vond alles zo onder elkaar wel wat "harsh"

8. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    helemaal mee eens bianca!

iedereen is anders en idd soms wil je antwoord op je vragen en kan je bij je ha niet terecht
    ik had van de week nog een aanvaarding met mijn kl*** huisarts kreeg allemaal adviezen waar je vraagtekens bij zet ben toen erachter aan gegaan of het allemaal klopte en wat blijkt hij l*lt er gewoon wat aanvast allemaal onzin een ha van lik me pieieieieieieieieeip
    sorry hoor maar bianca je hebt gelijk
    it was a bit harsh

en voor de andere meiden dit is geen aanval hoor absoluut niet maar ik denk wel dat we gewoon open moeten staan dat nie iedereen hetzelfde reageert ik was ook op van de zenuwen en ik denk wij allemaal die proberen/probeerde zwanger te raken alleen gaat de een er anders mee om dan de ander ;)

9. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Van mijn kant was het evengoed niet lullig bedoeld, maar ik krijg gewoon het idee dat Ingeborg het zichzelf heel moeilijk maakt door in ieder 'kwaaltje' een symptoom van een zwangerschap te zien. De klap wordt zo met de maand alleen maar groter.

Ik begrijp Ingeborg natuurlijk wel, maar personlijk denk ik dat iemand meer heeft aan een realistische reactie zoals die van SandraK dan aan reacties waardoor ze weer hoop krijgt die voor de zoveelste keer de grond in geboord wordt bij een volgende menstruatie. That's how I think about it. En natuurlijk hoop ik voor Ingeborg dat ze snel zwanger wordt. Dat is voor ons allemaal de reden om dit forum te bezoeken, toch?

10. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hallo allemaal,

ik weet niet of jullie het dan niet goed lezen of ik,
    maar ik zie nergens in haar vraag staan of het een zwangersschapsteken zou kunnen zijn.
    ze vraagt alleen of iemand het kent.
    ze zegt dan wel dat ze 2 dagen voor nod zit maar dat wil dan toch niet zeggen dat ze het als zwangerschaps teken ziet?

ingeborg, wat iemand ook al zei, ga anders langs de huisarts want ik heb ook wel eens gehoord dat je bij suiker sterker gaat ruiken.

of misschien heb je inderdaad wel een schimmelinfectie dan ruikt het ook niet erg fris.

liefs peggy

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

pekske die gedachte had ik ook, maar ze schrijft haar NOD erbij. daarnaast heeft ze de afgelopen dagen elke dag een berichtje gemaakt met de vraag of het een symptoom kon zijn. niemand die dr aanvalt. maar in haar andere topics hebben we ook al gezegd dat ze rustig aan moet doen want de paniek spatte van dr berichten af. het gaat dus absoluut niet om dit topic alleen. vandaar. ik heb nooit de bedoeling gehad om iemand aan te vallen, maar het viel me gewoon op. Daarbij gunnen we het haar echt wel. maar het gaat erom dat veel meiden hier precies weten wat ze voelt.

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dat is ook zo angel eyes,

maar ze durft het in ieder geval wel te schrijven.
    ik heb dat zelf ook een tijd gehad en ik had die dingen dan vooral in mijn hoofd, al die vragen.
    misschien is het voor haar ook een manier om los te laten.
    ik probeer ook iedere maand weer mezelf niet gek te maken, maar ja dt lukt niet altijd als je iets echt heel graag wil.
    en ieder mens is anders, de 1 is wat nuchterder dan de ander.
    en wat ik ook al ergens las, na een tijdje word het vanzelf wat makkelijker.
    ik hoop voor haar ook en ik hoop dat ze snel haar wens in vervulling heeft.

maar effe andere vraag, waarom lig jij plat?

groetjes peggy

13. Angel Eyes

tsja, ik ben van de trap gestuiterd en loop al 3 weken met heftige pijn aan mijn stuitje, na 2x doktersbezoek kwam de conclusie dat het door mijn rugafwijking (scoliose) komt. maar vervolgens in het ziekenhuis terecht gekomen. waar bleek dat mijn stuitje of gebroken of verschoven is. Lig nu al bijna twee weken plat en de pijn gaat beter gelukkig.

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    misschien komt die zure geur van een combinatie van sperma, afscheiding en wasmiddel wat nog in je slipje zit misschien een of andere chemische reactie?

15. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hmmmmmmmm das minder.
    hoop dat je het een beetje vol kan houden.
    ik heb zelf vanaf 15 weken plat gelegen met weeen, dus ik weet hoe het voelt.
    hoopdat je snel weer een beetje op de been kan, die muren zul je onderhand wel kennen nu. hahahah

groetjes peggy

16. Angel Eyes

ja de muren ken ik inderdaad wel jah. ik ben een gouden kooi fan dus zit hele dagen live mee te kijken in het huis. leuk tijdverdrijf haha.

maarre jij hebt dus echt lang op bed gelegen begrijp ik? ik moet er niet aan denken om nog zo lang te moeten liggen pffffffff

17. Niet meer actief

waarom druk je dan nog wel op enter om het berichtje er op te zetten als je weet, dat het eigenlijk een kut opmerking is? :rolleyes:

18. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Het zijn helemaal geen vervelende opmerkingen. Iedereen op dit forum geeft gewoon het advies waarvan zij denkt dat het oké is. Als dat dan toevallig niet in iemands straatje past, kan diegene die advies geeft daar niets aan doen. Degene die om advies vraagt, kan er ook voor kiezen om er voor de verandering een keer iets mee te doen in plaats van ze steeds in de wind te slaan.

Denk je dat het goed zou zijn om bij elk 'symptoom' te reageren met: "Inderdaad, volgens mij ben je zwanger! Alvast gefeliciteerd."? Dat is pas klote als het dan uiteindelijk niet zo is. Natuurlijk willen we allemaal graag zwanger worden, maar ik denk dat we elkaar er ook op moeten wijzen dat we vooral realistisch moeten blijven.

19. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Misschien gaat het om de manier waarop het gezegd wordt, soms kun je echt het gevoel krijgen dat je je vraag niet had mogen stellen.

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Tssssss...... :confused:
    Ik zou er het zwijgen toe doen.....maar als je zo grof gaat doen....sjeeeeeeeeeeeeeeemig! Doe gewoon! :rolleyes:

Deel Deze Pagina