@ allemaal, Tekst is iets plats, het gevoel wat er achter de woorden zit kun je alleen maar interpreteren. Dus of iets een k*t opmerking is ligt alleen aan hoe jij iets leest en daarbij ervaart. Als jij vaak zelf " bang" bent om een afwijzende reactie te krijgen zou je een realistisch berichtje kunnen inteprteren als een aanval. Ook mensen die eigenlijk hetzelfde denk kunnen dan zeggen wauw ze schrijft het wel hard. Maar geschreven tekst KAN geen gevoel overbrengen, het kan alleen geinterpeteert worden, jouw opvatting over de tekst geeft een gevoel erbij. Voor dat er iemand dan gaat beginnen met dit is niet netjes of zo hoort het niet is het misschien beter om eerst te vragen hoe de opmerking bedoelt was. Daarbij wordt er nu voor iemand opgekomen waarvan niemand eigenlijk weet wat ze zelf van de opmerkingen vind. Het is een forum waar je in principe alles op mag vragen, zeggen of schrijven ( behalve de dingen die beschreven staan in de regels die ik netjes gelezen heb ) Of je dan wil reageren is aan jou. Of je iets wil lezen is ook aan jou. Zelf merk ik dat ik bij de postjes van Ingeborg wel zoiets had van, eng als je zo gaat lette op nu voel ik dit en nu voel ik dat. Zelf ben ik nog maar in ronde 2 dus ik heb geen idee hoe het voelt als ik in ronde 9 ben. Misschien dat ik dan ook wel zo reageer. Misschien dat ik dan ook ( onverstandig of niet) expres over de goed bedoelde laat het ruste heen lees, gewoon omdat ik wil blijven hopen tot dat het bewijs er is. Ik besloot dus de postjes van Ingeborg niet meer te lezen tot het moment dat ze zou posten dat het raak is of juist niet. Dan zou ik haar feliciteren of steunen. Met andere woorden. Je leest wat je wil lezen op dit forum en als je, je aangevallen voelt of een ander aangevallen wordt naar jou idee is het misschien een idee om eerst in een pbtje te vragen hoe de opmerking bedoelt was. Hou het fijn op dit forum en laat een ieder zijn advies geven, of dit nu het advies is wat jij wilt lezen of niet.... Liefs Bianca
Jammer hoor dat er steeds topics zijn waar zo´n ruzieachtige sfeer ontstaat. Lijkt me helemaal niet nodig. Je hoeft nergens op te reageren en als je het een irritant topic vindt, doe dat dan ook gewoon niet. Heb je zelf ook een hoop ergernis minder lijkt me.
nou idd Angel Eyes! ik neem al mijn woorden terug die ik heb gezegd om voor ingeborg op te komen! Aangezien ze niet reageert ..... heeft het ook geen nut ... En sandraK je kwam bij mij idd heel hard over ... En weet je wat het is ... ? IEder mens is anders, wij hebben zo onze mannetjes waar we mss met alk probleempje heen kunnen, maar wat nou als dat bijv niet kan? Of asl je geen begripvolle ha hebt? Maar ingeborg idd het is wel waar wat de meiden hier allemaal zeggen .... je moet echt een beetje kalm aan doen. Als jij elke keer een beetj e gestresst gaat zitten doen dan raak je nooit zwanger!? Geniet ervan en maak lol en ga lekker klussen wanneer julliie WILLEN en niet wanneer het MOET! oke? Nou meiden sorry dat ik een beetje vlambaar reageerde maar ik kon niet aan zien dat ze ook allemaal reactie's kreeg van tien man tegen eentje snappie? Nou meid doe een beetje kalm an! Succes! Liefs Swiggy
dit slaat echt helemaal nergens op!? Waarom mogen jullie/jij wel je mening geven en anderen niet als die het er niet mee eens zijn... ? Iedereen mag toch gewoon zeggen wat die denkt? toch? geloof ik ...? hihi nee ff serieus ik bedoelde het niet kwaad en jij ws ook niet nou klaar dan ... ? niet dan?
Om ff op het topic van Ing terug te komen.....had hetzelfde als wat zij beschreef en had vanochtend een superlicht streepje met testen (Matcare). Het zou dus goed nieuws kunnen betekenen. Jammer dat er zo'n ruzie achtige sfeer om is ontstaan, ik begrijp Ing haar onzekerheid wel. Ben zelf nl ook erg onzeker geweest en ben het nog steeds. Maar ik begrijp ook dat jullie het allemaal niet verkeerd bedoelen en haar gewoon de boodschap willen geven: RELAX! En dat is alleen maar lief bedoeld toch? Uiteindelijk willen we allemaal het beste voor elkaar en onszelf (toch?).
Om maar weer even on-topic te reageren. Ik denk dat het wel eens zou kunnen liggen aan het soort wasmiddel dat je gebruikt. Ik heb ook altijd last van een sterk geurende afscheiding als ik zwarte slips draag (gewassen met speciaal wasmiddel voor donkere was). Bij het dragen van andere kleuren slips heb ik nergens last van. Dus misschien idd een chemische reactie?