ja idd heb ik ook wel eens gehoord ... Mijn zusje had er ook last van bij robijn wasmiddel, en nu heeft ze de goedkoopste van de aldi en daar heeft zze nergens last van. ook als je huidproblemen hebt kan je last van het wasmiddel (maar eerder wasverzachter) hebben. Probeer eens uit zou ik adviseren met een ander wasmiddel of een waspoeder. Succes! Liefs Swiggy
Hallo, Ik heb het af en toe ook, met name aan het einde van de cyclus. Ook na het klussen heb ik er een beetje last van. Gr. Kari
@Ingeborg: misschien een schimmelinfectie, dat kan ook nog. Dus als je het niet vertrouwt ff langs de HA voor een uitstrijkje. Of zoek eens op internet op dit onderwerp, dan kom je vast meer te weten! Wat dat geruzie betreft, iedereen heeft het recht om zijn (haar) mening te uiten maar het kan wel een beetje met respect. En als ik dan sommigen zie denk ik: tsss je zou je moeten schamen. Maar ben er wel mee eens dat je niet voor elk symptoom een topic moet openen en overal van in paniek moet raken. Dan ben je niet meer relaxed bezig en zorg je voor onnodig veel stress bij jezelf. Maar dat is misschien niet voor iedereen vanzelfsprekend. Maar goed ik wil niet weer die hele discussie oprakelen, dus ik hou het hierbij. liefs Nikkie