Goedemiddag! Ik ben nu alweer meer dan 8 weken zwanger en ik voel me nog precies als 8 weken terug. Natuurlijk ben ik aan de ene kant heel blij dat ik me goed voel, maar soms ga ik ook twijfelen aan mijn zwangerschap. Ik ben niet misselijk, hoef niet vaker naar de WC dan voorheen, geen gerommel in mijn darmen, ben absoluut niet moe... Alleen heb ik dat vlees me een beetje tegen staat. Ik heb over ong. twee weken mijn eerste echo dus ik zal blij zijn als ik een hartje hoor kloppen, kan niet wachten! Je hoort wel vaker dat lang niet iedereen last heeft van klachten, maar ik vind het toch ook wel een beetje eng... Groetjes Ilse
Nou meiden ik heb precies hetzelfde, maar de huisarts zei al "Meid maak je niet druk wees maar blij dat je je nog goed voelt". Dus het zal allemaal wel goedkomen alleen je wilt ook wel een bevesteging he.
meiden ik hoop t niet voor jullie uiteraard maar troost je t kan nog komen! Ik heb tot 8 weken nergens alst van gehad, deed alles en echt je kon echt niet merken dat ik zwanger was haha maar daar was die woensdag,,,, van de ene op de andere dag misslijk en dan weet je meteen,,,,,, oow is dit t, vond die 8 weken van te voren echt leuker!
Bedankt voor al jullie reacties. Ik hoor het inderdaad vaker en ik moet zeggen dat ik verder ook eigenlijk nooit ziek ben (griep en zo). Ik ben denk ik niet zo vatbaar voor pijntjes [-o< . Maar je wil toch een soort bewijs dat het echt waar is. Alleen mijn borsten zijn vooral 's avonds wat gevoeliger dus daar moet ik dan maar van "genieten"
nou ilse geniet ervan. Ik had precies hetzelfde. Had een afspraak met moeders voor moeders. TRoen heb ik voor de zekerheid nog maar evene getest haha. Alleen vlees moest ik niet (erg gek) Heb een super zwangerschap gehad. Alleen rond de vier a vijf maanden had ik last van hoofdpijn en vermoediheid. Maar dit bleek te komen door te weinig drinken. Baalde wel op een gegeven moment want ik had neit echt een trek in iets. Weetje wel ... de een is gek op taartjes de ander op wortels. ik niet. Als ik dit dacht te hebben ging ik heel veel kopen en dan moest ik het niet meer hahah. Alleen melk ... daar heb ik liters van weg gedronken. Dus meid maak je geen zorgen. Ik teken zo weer voor een zwangerschap bij de volgende oja ik voelde me geweldig en vond iedereen juist lief en leuk. Hahah dus geen chagerijnige gedoe hahah, SUPER
Haha! Ben gelukkig ook niet chagarijnig, maar de echte blijdschap van de zwangerschap moet voor mijn gevoel nog wel komen (na de echo). Ik heb ook een enorme zin in melk, dat is grappig! Normaal drink ik 's avonds thee, maar vooral die smaakjes thee lijken nu ineens zo zoet (misschien toch meer symptomen dan ik eigenlijk dacht... ). Melk smaakt me in ieder geval extreem goed, lekker fris ook.
halo dames! ik heb tot nu toe alleen last van mijn borsten en dat ik niet veel trek heb, maar verder voel ik me ook erg goed! Heb vandaag nog een keer getest voor de zekerheid hahah! Toch echt wel zwanger!Hopelijk blijft het zo goed! liefs
Wees gerust, ik heb al ruim 21 weken echt nergens last van! En er groeit toch echt een mooie beeb in mijn buik, ik heb vorige week nog een echo gehad en alles zag er prima uit. Het enige wat ik dan als symptoon gehad heb, zijn gevoelige borsten, maar dat is ook allang weer over. Symptomen zeggen niks over het hebben van een goede of slechte zwangerschap! Groetjes, Anakin.
Meiden prijs je gelukkig dat je (nog) geen kwaaltjes hebt, maar mocht je ze willen lenen dan mag je de mijne een weekje hebben hoor Hier niets als spugen en misselijk, eten koken is een ramp de hele dag denk je ooh lekker andijviestamp en dan staat het voor je neus.... 2 happen honger weg! 's avonds het bedhoofd al schuin staan vanwege het maagzuur, en 's ochtends de badkamer een lekker tintje geven als je de douche uitstapt. Medicijnen tegen de misselijkheid gekregen, en nu duimen dat het scheelt.
Poeh dat klinkt heftig zeg! Ik heb medelijden met je. Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten van je zwangerschap... Nu ik dit allemaal lees ben ik blij dat het me allemaal nog zo makkelijk af gaat. Ik kan nog lekker naar mijn werk kan fietsen enzo. Hopelijk blijft het nog lang zo. Ik had ook nooit last van mijn menstruatie terwijl ik dat toch ook echt wel was
ik heb dus voor mijn nod klachtjes gehad en daarna ook even en vorige week donderdag voor het laatst! Heeeft iemand van jullie dat ook wel eens gehad dan? dat het er was en ineens weer weg was.... en evt mischien later weer terug kwam? ik krijg maandag een inwendige echo omdat ik zo onzeker ben!
Hier eigenlijk ook weinig klachten. Heb alleen een ontzettende moeilijke stoelgang, pffff Verder niet misselijk of rare eetgewoontes, maar misschien komt dat nog. Zit er in ieder geval niet op te wachten Gr. Joyce
Hier eigenlijk ook weinig klachten. Heb alleen een ontzettende moeilijke stoelgang, pffff Verder niet misselijk of rare eetgewoontes, maar misschien komt dat nog. Zit er in ieder geval niet op te wachten Gr. Joyce
Ook hier (nog) geen enkele klachten (wat gevoelige borsten maar dat is niks nieuws voor mij) ...is wel lekker natuurlijk geen klachten hebben maar daardoor heb je ook het gevoel...is het wel echt waar dat ik zwanger ben...na toch maar weer een test doen als ik weer een onzekere bui heb haha en ik weet het nog maar 3 dagen kun je nagaan elke een test doen omdat je het eigenlijk niet gelooft hihi.
Ik ken het gevoel! Gisteren kwam toevallig en vrouw langs van moeders voor moeders waar ik me voor heb opgegeven en toen deed ze weer een zwangerschaptest. Het streepje werd gelijk al duidelijk zichtbaar . Toch weer een opluchting. Ze zei zelfs dat als het zo sterk en snel kleurt er ook een kans op een tweeling is vanwege het hoge gehalte hcg . Zal mij benieuwen.... Joyce, ik zie dat je al snel een echo hebt! Bij mij wilden ze niet eerder een echo doen dan in de 11e week. Wel fijn dat het zo snel kan bij jou.
Ik krijg gelukkig ook een echo.... aankomende maandag krijg ik hem in het ziekenhuis want het is een inwendige. Met een inwendige echo kunnen ze vroehg in je zwangerschap toch wat zien... en met 12 weken krijg ik er een bij mijn VK maar dat is gewoon zon normale buik echo. Maar ik krijg die inwendige omdat ik heel onzeker ben en er ook echt nachten van wakker lig.. dus ik vind het heel tof! Bij mijn eerste kindje heb ik ook toen een inwendige echo gehad en het is zo wijs als je dat hartje ziet knipperen! toch weer een bevestiging! ondanks je geen symptomen hebt!
Hier ook nergens last van, tja, ik denk niet dat ik mag klagen. Heb ook een vroege echo gehad omdat ik geen symptomen had. Een hele kleine baby zag ik. Ben er nu al verliefd op!