Hallo, Graag zou ik iets willen vragen.Vooral 'smorgens als ik opsta verlies ik wat vocht het loop dan langs mijn benen(sorry voor details) en dit voelt plakkerig aan.het ziet er wel wat witachtig uit die druppeltjes.Soms overdag voel ik ook een geutje uit mij lopen niet veel hoor slechts enkele druppeltjes maar ik voel het wel goed voelt ook heel warm.Dit heb ik vooral na het plassen maar denk toch dat dit geen urine is zou dit heel verdund witverlies zijn of moet ik me zorgen maken over eventueel vruchtwater??In begin zwangerschap heb ik dit ook even gehad maar toen zij de gyn dat dit vochtverlies was. Alvast bedankt!
Hoi Yagmursu, het klinkt als een wat hevigere vorm van normale fluorafscheiding. Dit komt door de hormonen en is niet erg. Kan varieeren van wit slijmerig tot helder en dun als water. Zolang je geen jeuk hebt of een geirriteerde rode schede is het prima. Anders even de HA bellen, dan is het warshcijnlijk toch een schimmelinfectie die goed te behandelen is. Verschoon in ieder geval wel regelmatig je broekje/verbandje, want het kan wel gaan broeien als je er veel last van hebt. Vruchtwater zal het niet zijn, want op dit moment is er niets dat het bekken aflsuit en bij gebroken vliezen zou je daardoor veel meer water moeten verliezen. Groetjes Brigitte