hallo meiden even een vraag.was zo zeer de kluts kwijt vanmorgen in het zh dat ik de helft van de info niet heb onthouden.(was zeer verrast dat follikel eindelijk goed was doorgegroeit en we dus een kans hebben) ik had vandaag een follikel van 17mm.heb zo een spuit met pregnyl mee gekregen. ik werk met een donor.die kan morgen zijn bijdrage komen doen. moet ik dan nu de pregnyl al toedienen? of morgenochtend? hoe snel komt de eisprong na die pregnyl? wie o wie weet er raad
nee geen iui doe zelf inseminatie mbv donor, heb namelijk geen man maar een vrouw hahaha die heb die speciale zaadjs niet . wat nu ? vanavond al prikken en morgen avondinsemineren?is dat wat?
of is 17mm nog te klein om al een eisprong op te gaan wekken met pregnyl. ))voel mezelf best beetje stom dat ik al die dingen niet gevraagd heb)))
Ja dat snap ik maar dan kan je nog iui doen, maar idd zelf inseminatie kan ook haha Ik weet niet hoelang het zaad goed blijft. Misschien dat je dan toch even naar het ziekenhuis moet bellen voor advies. bij mij sprong mijn ei 36 uur na de pregnyl. Dat weet ik zeker, want heb er behoorlijk last van gehad. Ik lees alleen meerdere dingen. Dat het kan springen tussen 24 en 36 uur of tussen 36 en 40.
Is het zaad behandeld?? Want volgens mij blijft het dan 24 uur goed. Dat zat mijn gyn me te vertellen vorige week.
Nee hoor, bij mij was hij 16,5 en hij groeit ongeveer 1 a 2 mm per dag dus dat zit wel goed. Ah nee joh dat is niet stom, overkomt iedereen. Het is al spannend genoeg. Bel anders even het ziekenhuis.
zaad behandeld? nee....hij doet het in een potje en 5 minuten later breng ik het in via spuitje met slangetje eraan. maar oke als de donor morgenavond dus komt......moet ik straks als de donder die spuit gaan zetten begrijp ik.want dan zit ik ongveer 24 uur erna als hij morgenavond dus komt zeg maar. dat zaad blijft in de bm wel minimaal een dag leven dus dan zou ik goed moeten zitten denk ik
Ja zaadcellen kunnen 72 uur in leven blijven dus dan zou dat goed moeten zijn. Kan je je topictitel nog veranderen dat je er even zelf inseminatie bij zet? Misschien zijn er mensen die daar ervaring mee hebben. Ik heb pregnyl vanwege de medische inseminatie en dat komt weer heel nauw. Ik moest donderdags half 12 savonds prikken en zaterdag half 12 sochtends had ik de iui.
nou tis echt spannend pfff wat je zegt.... heb pco is al een wonder dat ik eindelijk een ei ga krijgen,vandaar dat ik zo overdonderd was. kan maar tot 1430 bellen naar zh morgen is het al te laat om te bellen want dan loopt me planning met de D in de war.en ze zei als ik te lang wacht.....dan springt me ei misschien zelf en dat weet je ook niet of ik goed heb gezeten met insemineren....ovutesten werken bij niet ...helaas. hee enne bedankt he voor je snelle reactie die topic titel hoe wijzig ik die??
Ik had nog even iets erbij gezet, voordat je dat mist haha Ik moest donderdags half 12 savonds prikken en op zaterdag half 12 sochtends had ik de iui.
Ja dat kan je ook nog hebben idd dat hij zelf springt. Maar prik anders die pregnyl straks dan weet je zeker dat het goed zit over 36 uur. Ik heb ook pco en als ik een ei had dan wou hij vaak niet eens springen uit zichzelf. Goed dat je pregnyl hebt gekregen!
Ja super he dat die arts dat heeft gegeven .en dat ondanks dat ze me eerst niet wilden helpen......zh mag niet met donoren etc werken.maar ze wilde me wel helpen met mn cyclus gelukkig!! ik ga zo direct die pregnyl maar zetten dan is mijn eerstek eer....vind het eng om te doen maarja het is voor een goed doel.
Ik kan gewoon helemaal niets vinden over zelf insemineren i combi met pregnyl. Wat raar. Zelf prikken valt best mee hoor. Spuit rechtop in een huidplooi en dan langzaam inspuiten. Komt goed! Suc6!
nou dat ik ik dus ook niets te vinden op google enzo.maar echt bedankt voor je raad kan er zeker wat mee...ga zo aan de slag. misschien erageren er straks nog wat anderen voor nog meer feedback! thanx