Ik ben ook altijd erg apart hoor, ik zou nu heel erg blij en vrolijk moeten zijn dat ik ben gezegend met mijn zwangerschap, maar ik ben ontzettend down, natuurlijk ook moe en met vlagen misselijk. Liefst zou ik in mijn bed kruipen er de eerste 6 maanden niet meer uitkomen. Ben echt heel onrustig van binnen en heb ook nergens zin in. Ik zou zo graag uit mijn dalletje klimmen maar het lukt me gewoon niet. Komt trouwens tot overmaat van ramp gisteravond mijn schoonmoeder ook nog binnen vallen, helpt ook niet echt mee ! so lekker even geklaagd, ik hoop trouwens dat ik niet de enige ben die dit heeft ....?! Had altijd al last van winterdip, nu verhonderdvoudigd !
Welkom in de wereld van de zwangerschapshormoontjes! Ze zwakken soms ook wel weer af hoor Sterkte meid en genietse van je zwangerschap.
Ja ik ken het precies... Ik voel me ook niet mega happy..heel erg raar. Ik begin ook aan alles te twijfelen! Maar het schijnen de hormonen te zijn....maar ja daar hebben we ook niet echt een boodschap aan he?
Ik herken dit wel hoor, af en toe kan ik wel de boel bij elkaar gillen en waarom weet ik niet. Ik heb geen reden tot klagen, alles gaat goed. Ik hoef maar wat te vragen aan mijn man en hij doet het. Hij doet het huishouden behalve de strijk. Hij kookt elke dag, doet ie normaal ook. Maar om de eea reden kan ik af en toe wel gillen. Moet nog 5,5 week en dan hoop ik van die rare gevoelens af te zijn.
Ben blij dat er meer mensen zijn die dit hebben. Ik hoop dat het snel overgaat, heb er nu toch al wel een week of 3 last van. Ik zou het niet tof vinden als ik de hele zwnagerschap zo ontzettend depri zou zijn !
Ik hoop ook niet dat ik de hele zwangerschap depri ben. Mijn bazin (tevens vriendin) maakt zich al zorgen om me, want heeft gemerkt dat ik depri ben. Ze komt morgenochtend bij me om de koffie. Zal ik tegen haar zeggen dat ik zwanger ben, weet ze tenminste waaarom ik me zo idioot gedraag Of moet ik wachten
Nou meid, ik heb dat ook, geen zin in nergens, werken valt zo zwaar, heb 2 mooie zwangerschapsboeken gekocht. Ben te lui om erin te lezen, huishouden doe ik weinig, slaap vroeg op een of ander manier klaag ik alleen maar. Zin in het leven is eventjes weg. Idd lekker op de bank met een deken en een lekker cup a soup in slaap vallen en wakker worden over paar maandjes.. HEERLIJK!
Miss X Wanneer heb jij je eerste echo gehad? En welke boeken heb je gekocht? Ik wil er ook kopen, maar bij ons in het dorp is het ons kent ons dus dan zullen de verhalen snel gaan haha...Ik moet maar ff een stad opzoeken denk ik
miss x ik voel me echt precies hetzelfde ! hoop ook voor jou dat het snel over is. Niet fijn he om je zo te voelen, net zo'n zombie ! bobbie : En wat betreft die boeken, zoek eens op marktplaats, ik heb 20 boeken en was misschien bij elkaar iets van 50,00 kwijt. Soms bieden ze hele pakketten aan voor 15,00. Zeker het snuffelen waard en dan heb je meteen het probleem van nieuwsgierige dorpsbewoners ondervangen !
Haiii Ik heb boeken gekocht via Bol. Veilig zwanger en 9 maanden dagboek. Ze hebben veel aanbod. En ik heb mijn eerste echo met 7 weken gehad en volgende week heb ik mijn 2e echo.. Ik trek het nu echt niet juist om een uurtje of 4 ben ik zo moe op het werk.. Ik kan er soms wel om janken.. Zo lusteloos gevoel, beetje tegen depri aan hahah, maar zal vast wel over gaan.