Ok.hihi..snap het! Ik heb geen slijmprop verloren. Bij mij begon het meteen met weeën. Vlak voordat ik mocht gaan persen heeft de VK mijn vliezen gebroken.
Hoorde trouwens van yogalerares dat het het fijnst is als je vliezen zo laat breken, omdat de druk van de weeën dan regelmatiger verdeeld wordt. Wist ik dus niet.....vond het wel apart.
Hier werd ik wakker met wat krampen, half uur later vliezen gebroken en echt weeën. Slijmprop heb ik ergens halverwege de bevalling verloren.
Weeen, diarree, slijmprop, weeen, vruchtwater, weeen en baby. Btw dat van dat vruchtwater vind ik wel kloppen. Toen mijn vliezen braken leek het wel of de spanning van en uit mijn buik trok.
In beide gevallen de dagen voordien deeltjes van de slijmprop verloren 1e bevalling: eerst vliezen, dan weeën 2e vevalling: eerst weeën, dan vliezen
Ik heb 2 kinderen en nog nooit een wee gehad Bij de eerste een acute HELLP aanval en een ehte spoed KS. Bij de tweede PE en een minder spoed KS (maar wel in het weekend, zo veel haast was er wel bij)
Bevalling 1: vliezen gebroken, weeeen, en nooit een slijmprop gezien Bevalling 2: slijmprop, weeen, vliezen spontaan gebroken, bevallen!
Bij de oudste zijn de vliezen gebroken bij 4 cm ontsluiting in de hoop dat het dan wat sneller zou gaan (was niet zo.. duurde nog 10 uur ofzo) Bij de jongste zijn de vliezen gebroken omdat ik al vol aan het persen was . Ontsluiting was ineens heel snel gegaan, nadat het eerst weer niet leek op te schieten.. - vliezen gebroken en 4 minuten later was ze geboren.
Weeën, toen dikke proppen slijm, en uiteindelijk braken mijn vliezen pas toen ik al volledige ontsluiting had. (eerste keer gebroken door vk, tweede keer spontaan).
Eerst een halve dag (de hele nacht dus) voorweeën, daarna echte weeën en vliezen zijn door de gyn in het ziekenhuis gebroken. Was aan de ene kant wel prettig omdat de druk er inderdaad een beetje af ging, aan de andere kan minder prettig omdat de weeën hierdoor veeeeeel erger werden, maar goed daardoor ging het wel weer sneller. Geen idee of en wanneer ik de slijmprop ben verloren.
Ik heb gedaan eerst water dan weeen... Was me slijmprop 4 weken ervoor ofzo al verloren... Achteraf gezien een paar dagen voor de. Bevalling wat meer slijm... Njaa en toen dus water gebroken en gelijk weeen
Grappig om te zien!ze zeggen dat 10% van de bevallingen begint met water... Deze poll zegt nu wel wat anders!