Ik bak graag dus ik had een hele lading cupcakes gemaakt met botercreme erop en een rompertje van marsepein en ben het gaan vertellen op kantoor
Ik heb taart gehaald en gezegd dat ik zou trakteren, Iedereen dacht dat we ons verloofd hadden maar ik was zwanger! Was heel leuk om het zo te doen
Ik stond te kotsen boven in de keuken, at ineens appels en zat onwijs vaak op toilet.. met 7 weken kwam er een collega naar me toe die het vroeg haha.. Maandag ga ik het de rest vertellen (heb nu vakantie en morgen termijnecho) Ik denk dat ik het gewoon in de lunch laat vallen want mijn werk moet toch aangepast gaan worden dus ik kan niet langer wachten oid. (heb maar 3 collega's )
Met cake en met taart. De (cup)cakejes kun je een beetje slagroom op doen en daarop had ik blauwe en witte muisjes, maar je kan de muisjes er ook indrukken. Voor op het werk had ik een kwarktaart, plakt namelijk een beetje dus blijven de muisjes ook zitten. Doe ze er wel pas 's ochtends op en niet de avond van te voren. dan worden ze een beetje stroperig haha. Misschien heb je er wat aan. Veel plezier in elk geval
Ik heb het alleen verteld aan wie ik wilde. Verder niks spannends eigenlijk. Denk dat de meesten nog steeds niks weten en denken dat ik na mijn afvalrace van twee jaar weer aan het aankomen ben die zullen verrast zijn als ik met verlof ga haha
Nou hier geen gebak en cuppies gewoon recht voor zn raap. Verteld aan me vaste collega's en zoals jullie weten gaat t vuurtje door t hele huis... gebak komt wel als t beepje er is
Wij werken in posten dus ik werk altijd maar met max. 2 collega's samen, heb het iedereen apart verteld en degenen die ik niet heb gezien ivm verlof heb ik het via fb verteld.. Op mijn lijst stond ineens ook dat ik in september op moederschapsrust ga, dus daardoor hadden velen het ook al door