Nieuws op werk vertellen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Malika1989, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Dames,

Mijn werkgever weet dat ik in verwachting ben. Maar hoe vertel ik dst aan de mijn collega's? :D

2. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik bak graag dus ik had een hele lading cupcakes gemaakt met botercreme erop en een rompertje van marsepein :) en ben het gaan vertellen op kantoor

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb taart gehaald en gezegd dat ik zou trakteren,
    Iedereen dacht dat we ons verloofd hadden maar ik was zwanger! Was heel leuk om het zo te doen :)

4. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik stond te kotsen boven in de keuken, at ineens appels en zat onwijs vaak op toilet.. met 7 weken kwam er een collega naar me toe die het vroeg haha..

Maandag ga ik het de rest vertellen (heb nu vakantie en morgen termijnecho)
    Ik denk dat ik het gewoon in de lunch laat vallen want mijn werk moet toch aangepast gaan worden dus ik kan niet langer wachten oid. (heb maar 3 collega's )

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Gewoon rechtuit vertellen of iets lekkers trakteren inderdaad.

6. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Met cake en met taart. De (cup)cakejes kun je een beetje slagroom op doen en daarop had ik blauwe en witte muisjes, maar je kan de muisjes er ook indrukken. Voor op het werk had ik een kwarktaart, plakt namelijk een beetje dus blijven de muisjes ook zitten. Doe ze er wel pas 's ochtends op en niet de avond van te voren. dan worden ze een beetje stroperig haha.

Misschien heb je er wat aan. Veel plezier in elk geval :)

7. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik heb het alleen verteld aan wie ik wilde. Verder niks spannends eigenlijk. Denk dat de meesten nog steeds niks weten en denken dat ik na mijn afvalrace van twee jaar weer aan het aankomen ben;) die zullen verrast zijn als ik met verlof ga haha

8. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Nou hier geen gebak en cuppies gewoon recht voor zn raap. Verteld aan me vaste collega's en zoals jullie weten gaat t vuurtje door t hele huis... gebak komt wel als t beepje er is :D

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij werken in posten dus ik werk altijd maar met max. 2 collega's samen, heb het iedereen apart verteld en degenen die ik niet heb gezien ivm verlof heb ik het via fb verteld..
    Op mijn lijst stond ineens ook dat ik in september op moederschapsrust ga, dus daardoor hadden velen het ook al door :D

10. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik heb het gewoon verteld. Op mijn afdeling werken 80 mensen.

Deel Deze Pagina