Hoi hoi ik ben december bevallen van een prachtige meid en wij willen in mei voor een volgende kindje gaan. Doordat ik borstvoeding geef heb ik nog geen ongesteldheid gehad zijn er medicijnen die het op kunnen wekken en heeft dat invloed op de borstvoeding of wat kan ik doen?
Hoi lammetje, De borstvoeding kan er inderdaadv oor zorgen dat je menstruatie word uitgesteld. En is het de vraag wanneer het weer op gang komt. Als je medicijnen voor een eisprong wil dan is dit verstandig eens te overleggen met jehuisarts. je lichaam geeft zelf aan wanneer het weer klaar is voor een eventuele volgende zwangerscahp, als het zover is komt vanzelf je eerste eispong, maar let op je menstrueert ook niet als je je allereerste eispong bevrucht dus houd daar rekenning mee! Imke
Hoe lang duur het gemiddeld voor vrouwen weer ongesteld worden. En nu ze doorslaapt komt de ongie geloof ik ook sneller toch?
Hoi Lammetje, dat is heel verschillend. Je menstruatie zal inderdaad sneller komen als de kleine doorslaapt, maar zolang je borstvoeding geeft, kan je menstruatie uitblijven. Ik kan je dus geen gemiddelde geven. Groetjes Brigitte