wim en ik hebben ook geen sms er van gehad, had het wel op internet gezien. Heb ik mooi gratis naar mn mamsie gebeld net
Kan gebeuren. Ik haal ook wel eens mijn telefoon uit elkaar, batterij eruit, simkaart eruit, pak een schaar en knip mn kaart door, en dan denk ik: ojee, dat ging perongeluk!
hahahahah weetje wat de bedoeling was. Ik heb een nieuwe iphone met abbo genomen maar mijn vorige abbo van vodafone is nog niet afgelopen ( loopt pas in juni af). En voor de iphone heb je toch kleine simkaart nodig anders past ie er niet in. Dus ik dacht dat kan ik zelf ook wel simkaart kleiner maken en heb hem dus perongeluk helemaal verknipt
Oh my, dat is een grapje he? Ik deed dit laatst ook met een geheugenkaartje, in mijn telefoon moet een microsd kaartje. Dus ik heb een gewoon sd kaartje doormidden geknipt, gaat prima! Alleen wel de helft geheugen, maar dat is logisch natuurlijk. L
Wat is er grappig aan een simkaart knippen? Heel veel mensen doen dit als ze een microsim nodig hebben, alleen gaat dat vaak fout! Makkelijker is een simkaartknipper of in een winkel een simwissel aanvragen...
Nou mooi cadeautje vodaphone...ik had flink last van de storing...maar die gratis dagen was ik niet in Nederland...