Vodafone storing?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier was die van mijn man er aan het begin van de middag uit en doet het pas net weer, grrr.

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Mijn man zijn werk telefoon ligt er de hele dag al uit (belde vanmorgen al met een andere telefoon dat hij niet bereikbaar was) en ligt er nu nog steeds uit!

En het is dus niet dat de prive-abonnementen eruit liggen, dit is dus een zakelijke telefoon...

3. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik wou kijken op de site, maar kon er niet op komen :(
    volgens mij ligt deze er ook uit?

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ja, de site ligt er ook uit!
    Balen allemaal dit!
    Ik probeerde al te smsen en te bellen, ik was ook al helemaal in paniek...
    Hopelijk wordt het snel opgelost!
    ;)

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou wij dus ook allebei geen telefoon. Lekker dan, heb ook een heel ziek kind thuis en wild even een update geven.
    Gelukkig hebben we nog een huistelefoon, anders heb je echt een probleem...

die van ons doen het nog steeds neit overigens...

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hoorde het net op het nieuws...gelijk getest.
    En nee ik kan ook niet bellen.
    Heb mijn man geprobeerd te bellen met de huis telefoon, hij heeft ook vodafone, en kan hem ook via de huis telefoon niet gebruiken.

7. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven

Ik heb totaal geen last gehad van niet kunnen bellen. Me telefoon heeft het de hele dag gedaan. Ik heb ook zakelijk abbo van Vodafone ... ligt het dan per gebied ofzo ???

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Denk niet dat het aan het gebied ligt....mijn man is nu in Brabant en ik ben in Noord Groningen

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    De storing betreft niet alle klanten van vodafone. Ik en mijn man hebben er ook allebei last van. Mijn man zijn werk telefoon doet het ook niet (geluk bij een ongeluk).

Ach vroeger deden we alles zonder telefoon dus het zal nu ook wel goed komen.

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier ook allebei de telefoons doen het niet, erg irritant! Maar nu hebben we ook geleerd dat we 2 verschillende abbo's moeten nemen, heeft er altijd 1 bereik!

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik had idd ergens gelezen dat het bij een kwart van de klanten was. Ik kan mijn man weer bereiken. :D gelukkig maar heb zetpillen nodig voor batuhan

12. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hier ook storing, eerst kon ik niet bellen en smsen, daarna alleen bellen en nu weer beide niet

13. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb er ook last van
    mijn vriend kan sinds 5 uur weer bellen maar ik dus niet nu nog niet lekker is dat zeg ,, ik heb wel een huis telefoon maar dan kan niet mobile mee gebeld worden dus maar weer wachten tot het eindelijk eens gaat doen

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik kan nog steeds niet bellen, alleen naar mijn vader, hij heeft ook vodafone.
    ik vind het echt heel erg onhandig!
    en krijg er problemen door, ik hoop echt dat het snel is opgelost!

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Mn zus kon daarnet ook nog niet bellen. Erg lastig allemaal! Vooral als je op belangrijke telefoontjes zit te wachten...

16. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hier ook iemand met een storing al vanaf 3 uur.
    maar als je heletijd probeert om toch iemand te bellen dan doet ie et wel soms hahaha
    echt irritant ik dacht al ...tel! heb ik meteen een smoes om een nieuwe te halen of te krijgen vn husband:D jammer dan

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Is gewoon belachelijk zeg! Ik heb sinds vanmiddag 13.00 niet kunnen bellen/sms'en en hij dot het nog steeds niet. :x Dat kunnen ze toch niet maken??? Mijn man zit voor zaken voor China en heeft ook Vodafone, die is dus al die tijd ook al onbereikbaar. Ik vraag mij af of je een schadevergoeding kan claimen net zoals bij een lange stroomonderbreking? :(

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Het blijft aan de gang ik kan na 10x proberen 1xbellen met de tel van mijn man sms'en lukt ook niet

19. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    wat je kunt proberen is je telefoon even uit en aan zetten vaak doet hij het dan weer. Als er namelijk een storing is geweest en je doet je telefoon niet uit dan blijf ie daarop hangen zegt maar. Als die uit is geweest en je hem daarna weer uit doet krijg je een verse verbinding.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik zit er ook al vanaf vanmiddag in.

Eerlijk merkte ik het pas vanavond om 8 uur. Ik vond het wel opvallend rustig vandaag.

Ik had net wel weer bereik. Inderdaad door de telefoon even uit en aan te zetten.

Maar nu weer niks. Ook niet na uit en aanzetten.

Deel Deze Pagina