En ik gistermiddag tegen mijn collega: "Nou blijkbaar is er een mast kapot van de vodafone want ik heb geen bereik en kan niet bellen." Blijkt er storing te zijn...:S Dan merk je pas hoe vaak je de telefoon gebruikt en hoe lastig het is als hij het niet doet. Ik lag gisteravond in bed en toen kreeg ik ineens alle smsjes van die dag...Toen werd ik wel chagerijnig en heb hem maar op stil gezet.
Hahaha, ik heb zelfs HI, maar heb ook een 'reserve kaartje'van Vodafone, denk sms ff met die van Vodafone, maar nee, dat wou niet! :S Maargoed, nu doet - ie het weer...
Hij doet het nog steeds niet, ook niet na het opnieuw inschakelen van de telefoon. Was vanancht wakker, en ook toen deed ie het nie Heb sinds gisterochtend me man niet meer gesproken.
hier deed hij het vanmorgen even maar nu weer niet grrrrrrrrrrrrr om gek van te worden ben gelukkig thuis met mijn 3 zieke kindjes maar kan papa dus helemaal niet bereiken.
Bij ons doet alles het weer, het wil helpen als je je telefoon even uit zet en dan weer aan. Maar echt lekker loopt het allemaal niet, ik heb gisteren dus meerdere keren mijn man geprobeerd te bellen maar had dus niets. Nu vanmorgen, mijn man staat altijd heel vroeg op voor zijn werk, kreeg hij om 5 uur drie oproepen van mij. Hij schrok zich rot want dit is een tijd dat wij nog slapen, dus hij dacht dat er iets gebeurd was. Blijkt het de oproepen van gister te zijn geweest, want ik heb niet gebeld. Een klant probeerde mijn man te bellen maar kreeg hem niet te pakken. Het loopt dus nog steeds niet lekker bij vodafone.
Wat een gezeur Een storing, ok, kan. Maar van 2 dagen?? Kom op zeg, daar betaal je dan goed geld voor
Ik had gisteren een klein probleempje... manlief moest tanken en het geld daarvoor stond op de spaar.. maar ing stuurd dan een smsje naar het nr wat je hebt ingesteld voor je code.. Goh laat dat nou net het vodafone abo zijn Heb met moeite gelukkig het nummer kunnen wijzigen naar mn prive abo maar bah wat een ellende zeg.. zo zie je maar weer hoe afhankelijk je van techniek bent..
bel net voor de test even naar mijn man zijn telefoon.. gisteren hoorde ik helemaal niets... nu krijg ik een bandje met de tekst 'dit nummer is niet meer in gebruik' Zal zijn baas leuk vinden! het wordt nu wel lastig hoor. Dag 2 en nog steeds niks. Kunnen nu ook geen betalingen doen.... gisteren 2x heel kort (30 sec.) bereik en kwamen er 6 smsjes binnen, maar reageren ging al niet meer.... zal me benieuwen hoe lang dit gaat duren
Ja bellen lukte gisterenavond weer wel, smsje kwam na veel vertraging binnen, gelukkig nog op tijd om mn ing code in te voeren voor die ook weer was verlopen.. Maar het is schandalig dat het zo lang duurt, zeker voor een groot bedrijf.
ik had weer bereik sinds vanacht half 3 nou dat heb ik geweten : alle smsjes stroomde binnen mijn voice mail belde mij (schrok me rot dacht dat er wat ernstigs was gebeurd) toen werd de beeb ook nog wakker VAN AL DAT LAWAAI en d8 je dat ik de uitknop kon vinden :x
ja lekker handig idd.. mijn man zit nu op dik 1,5 uur rijden weg en ik loop op het eind.. ik belde hem net en kreeg hem wel aan de lijn.. hij zei dat ie op zou letten of ie bereikbaar is anders belt hij mij even met een andere telefoon zodat ik hem op z'n collega's nummer kan bereiken
@MissFlower: laten we hopen dat de beeb nog even op zich laat wachten en niet denkt om vandaag in actie te komen. We kregen nu dit mailtje net op het werk van Vodafone: Beste relatie, De storing van gister veroorzaakt helaas nog steeds grote problemen met bellen en gebeld worden. Afgelopen nacht zijn er diverse acties uitgevoerd om de situatie te verbeteren, maar deze hebben nog niet tot een verbetering geleid. We doen er alles aan om de overbelasting op te lossen en stellen werkelijk alles in het werk om onze dienstverlening zo snel mogelijk te herstellen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak! Hartelijke groet, ***** *********** Account Manager Corporate Sales Overheid
hier ook nog steeds niet bellen/smse best handig als je alleen thuis bent en geen andere telefoon heb...