Die brand was echt aan de overkant van waar ik werk was echt een giga brand!! wel vervelend dat je nu vodafone heb :S maar als het goed is moet je nu wel zo af en toe kunnen bellen
Ja, dat heb ik ook gezien in de berichten maar in het buitenland kan je met Vodafone nog helemaal niets. Helaas
Grr kon vanmirgen even een telefoontje plegen naar mn werk.. Nu niks meer... Terwijl ik schoonvader wou vragen om even op te kunnen passen...pff
Hier ook nog steeds geen bereik, nu al bij 27u en ook geen vaste telefoon aanwezig, dus hier is het ook nog steeds lekker rustig:x
Mijn vriend zit ook bij Vodafone en die werkt nu in Groningen...heeft wel last van de storing. Kan hem niet bellen en smsen.... (ik zit zelf bij KPN). Mijn collega (makelaar) heeft ook zijn mobiel bij Vodafone en heeft ook last van een storing en is lastig te bereiken.
@babyvis, wij waren om 7.30 leeg dus ziet er naar uit dat het vroeg pasen is ja wim heeft nu gemaild, maar van nederlands kantoor nog geen reactie. Van duitse wel maar die hebben geen werk momenteel Maar het ligt dus echt niet aan ons als jullie in duitsland ook nog niks hebben op kantoor van losbedrijf hadden ze wel weer vaste lijn dus wim heeft daar ff snel gebeld. @vivianbraak, prive boeit me dus echt geen zak dat we niet bereikbaar zijn, maar zakelijk wel.
Ik hoop ook dat het snel opgelost is, manlief werkt overal en nergens dus is lastig te bereiken mocht het echt nodig zijn... Wat zijn we toch verwend met die mobieltjes...
wat ik wel zo stom vind he, ze praten alleen telkens over rotterdam en omgeving terwijl hun echt niet de enige zijn
Hier ook nog steeds knudde. Kan wel bellen of gebeld worden, maar smsjes versturen of binnen krijgen gaat nog steeds niet. Had gisteren om 11 uur sms naar mn vriend gestuurd en die kreeg hij vanmorgen om 6 uur binnen. De smsjes die ik daarna gestuurd heb heeft hij tot op heden nog niet ontvangen. T is om gek van te worden ook ik val niet onder de regio Rotterdam maar gewoon onder Gelderland...
Ik had gisteren dan wel internet en dan weer niet. Dan kon ik wel bellen en dan weer niet!! Kon trouwens wel gebeld worden. Vandaag doet mijn internet het goed. Heb nog niet geprobeerd om te bellen.
Hier (Spijkenisse) vanaf gister ochtend al zonder bereik. Geen internet en ik kan niet bellen en smsen. Ik vind het ondertussen toch wel heel vervelend worden hoor! Merk nu pas hoe vaak ik mijn gsm eigenlijk gebruik hihihi (lees: lichtelijk verslaafd)
Mijn man zit ook bij vodafone en we zitten in het midden van het land maar hij heeft ook geen bereik!
Super irritant idd. Hier ook (omg Nijmegen) Het is dat mijn tel thuis automatisch WIFI overpakt zodat ik tenminste nog 'iets' kan... Buiten doet ie mooi niks!
Ik zit in regio Den Haag en heb helemaal geen bereik. Echt waardeloos, met een man in het buitenland en geen vaste telefoon (die komt er dus nu alsnog )
ik zit in t grensgebied drenthe/duitsland en heb wel vodafone nl, maar de duitse vodafone pakt ie niet (moet dus buiten bellen) en smsjes van beide kanten niet..... erg vervelend................