Zei ik eerder nog dat ik nergens last van had...nu blijkt dat niet zo te zijn. Smsjes komen echt veeel later aan! Bellen en internet is hier geen probleem.
Man kan ik weer niet bellen vandaag, gisteravond wel.. Internet heeft het nog niet gedaan. Gisteravond zijn we even overgegaan op oldfashion smsen, maar nadat ik om 22.00 uur, 01.00 uur en 04.00 uur s'nachts hetzelfde smsje van hem kreeg terwijl hij gewoon naast me in bed lag was dat ook niet zo'n succes meer haha.
En gebeurd er al wat bij julle? Hier nog steeds niks!!!!! Brhalve internet dan maar dat komt door de wifi thuis
Zolang mijn man nog niet thuis is, is het niet opgelost. Hij moet er met zijn collega's voor zorgen dat jullie allemaal weer kunnen bellen en internetten en daar hebben ze een behoorlijke kluif aan. Hij maakt vet overuren, dus als er iemand mag zeuren ben ik het: ik zie hem al 2 dagen niet!
tassie waarom.mogen wij niet zeuren we betalen toch om tekunnen bellen smsen en internetten en als je er van afhankelijk ben.is het erg vervelend stl dat.er wat gebeurd kan ik niet bellen en niet gebeld worden
Ik wil alleen maar aangeven dat er een heleboel mensen al 2 dagen hun stinkende best doen om het op te lossen. Werken er dag en nacht aan en daar heb ík dus (op persoonlijk vlak) last van. En als je er van afhankelijk bent dan is het misschien verstandig om een sim-kaart van een andere aanbieder te gaan halen als back-up.
Vind het echt bar slecht dat door zo'n brand alles zo ontregeld is.. dat dat nog kan in deze huidige tijd.
Neem aan dat je vent hier gewoon voor betaald krijgt? Hier liepen dingen totaal in de soep wat mijn mans zaak betreft dus die zie ik ook al ff niet.
Ja natuurlijk, en goed betaald ook. En bedankt allemaal dat jullie klant bij vodafone zijn, want wij eten er van . Maar ik zeg niet dat híj er last van heeft. Het is het risico van zijn baan. Ik heb er last van dat hij er niet is en dat is niet in geld uit te drukken.
Nou vind ik niet ik vind dt de providers een back up moeten hebben... En daarbij is t heel vevelend voor je dat je je man al 2 dagen niet ziet Maar dat neemt heus t feit niet weg dat wij niet mogen klagen hoor.. Heb ook mn moeder al 2 dagen niet gesproken.. Is ook persoonlijk vlak.. Ik kan ook mn vriend amper bereiken... En kan mn schoonpa niet eens bellen om op te Passen op de kleine Dus ja! Voor ons is t ook gewoon vervelend!
Wij hebben gisteren onze eerste suïcide kunnen noteren omdat zijn behandelaar niet bereikbaar was... Heel, heel sneu...
ja... heel erg en niet in geld uit te drukken. Vodafone is in ieder geval één zakelijke klant kwijt.. dit is de tweede keer in 6 maanden tijd dat er een langdurige storing is.. dit duurt wel heel lang maar in een crisisdienst is dit rampzalig.