vodafone

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik wilde eigenlijk reageren met 'ik heb nergens last van hoor' (ik kan gewoon bellen en smsen, heb er nog niks van gemerkt).. tot ik deze reactie las.

Jeetje.... :( Wat erg!

2. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Nou ik vond die opmerkingen als "wij betalen er toch ook voor" en "je vent krijgt er toch voor betaald" niet relevant en dacht dan begin ik ook maar over geld :D.
    Zo dramatisch is het nou ook weer niet nee :p.

3. Tja ik snap dat mensen niet blij zijn dat het netwerk eruit ligt en het is vreselijk wat jij verteld Cygnet maar het is echt overmacht.

Ik werk op het hoofdkantoor en het is voor ons allemaal zo vervelend. De brand is bij buren ontstaan en daarna overgewaaid naar ons pand. Het is echt heel vervelend dat er zo veel problemen zijn met internet en bellen maar er hadden ook doden kunnen vallen!
    Zoals al aangegeven zijn er tientallen mensen al heel wat uren bezig om het op te lossen. Dit is overmacht. Ze hebben allerlei backup plannen maar niet voor alles heb je zo een oplossig.
    Ik hoop voor iedereen dat het snel oplost is.

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier nergens last van..
    Oh nee wacht! ik heb ook helemaal geen mobieltje :p :D

Nee even serieus, mijn man heeft wel vodafone maar die heeft nergens last van eigenlijk.. tenminste ik heb hem er niet over gehoord..

Cygnet, jeetje wat heftig! verschrikkelijk zeg :(

5. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    niet.relevant? ik betaal toch dus, mag dan toch me, mening geven als ik er afhankelijk van ben en andere sim nemen vind ik onzin ik zit al 10 jaar bij vodafone iedereen heeft dat nummer

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waarom word er dan alleen geschreven dat het westen van het land er last van heeft? Informatie naar buiten brengen mag ook wel beter, hier in duitsland zitten we ook nog steeds zonder, maar daar lees je haast niks over, alleen op 1 binnenvaartsite heb ik het kunnen vinden!

7. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik wou het niet zeggen ;), ik zit hier niet om Vodafone te verdedigen. Maar je hebt gelijk.
    En ik snap ook heus wel dat het vervelend is dat alles er uit ligt. Maar als het nou van levensbelang is dat je bereikbaar bent, dan zou ik echt zelf maatregelen nemen in plaats van dat af te schuiven op je leverancier.

8. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    In de zin van mijn probleem niet nee.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind het gewoon slecht van de leverancier dat er bij een brand op een kantoor meteen de bereikbaarheid helemaal instort.. Tuurlijk schuif ik dat af op de leverancier! Dus eigenlijk wil je nu zeggen dat je vooral maar niet moet vertrouwen op Vodafone? Het is niet voor iedereen van levensbelang (gelukkig).. maar het is wel zwaar klote dat bedrijven op dit momenten duizenden euro's omzet mislopen.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Trouwens wel heel slecht dat de vrouw of vriendin van iemand die nu bezig is om dit te herstellen bij Vodafone zegt dat je maar echt zelf maatregelen moet nemen ipv af te schuiven op de leverancier.. weet niet of Vodafone zelf blij is met zulke uitspraken.

11. Tis echt vet irritant, met veel geluk mijn vriend aan de lijn gehad om 11.00 vandaag, maar wel 3x opnieuw verbinding gemaakt want elke keer verbinding weg.. Maarja wou hem wel even spreken...

Hopelijk is het snel opgelost, kunnen niet smsen, bellen gaat erg moeizaam. Zou het wel fijn vinden als ik nog even contact heb vanavond zodat ik weet dat hij iig veilig stil staat met zijn vrachtwagen hoor. Heb geen flauw idee waar hij nu zit en of hij al stil staat e.d.

Maar goed, kunnen er even niks aan veranderen.

12. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Het is geen brand op een kantoor. Dit betreft een ruimte die vol staat met telecom apparatuur. Een nogal belangrijke locatie zoals je merkt nu die buiten bedrijf is.
    En ik wil niets zeggen over de betrouwbaarheid van Vodafone. en daar heb ik ook niets over gezegd. Ik zeg alleen dat als je het hebt over levensbelang dat je dan beter zelf voor back up kunt zorgen in plaats van dat af te laten hangen van een leverancier. En dat geldt in het algemeen en niet alleen voor telefonie hoor!

13. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

pfff mijn smsjes worden nog steeds niet ontvangen, en ik ontvang zelf ook nog steeds geen smsjes, alleen 's ochtends vroeg want dan is het netwerk natuurlijk nog niet overbelast

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik moet wel lachen want heb het smsje van mijn man van gisteravond nu al 8 keer ontvangen.. krijg nu nog steeds 'weltrusten lieverd etc..' terwijl hij dat gisteravond al verstuurd had.

15. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik kreeg vanmorgen een sms van gister, en vanavond een sms van vanmorgen.. ook zoiets..

16. Woehoe, had net mijn vriend even gesproken.. Slechte verbinding wel, maar weet iig dat hij stil staat enzo! :)

17. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

aarg ik had er eerst geen last van maar nu wel :S

smsjes kreeg ik midden in de nacht binnen of ze komen niet aan :S
    net als een smsje van een vriendin 6 keer het zelfde berichtje gehad :S

18. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Op de site van Vodafone staan nieuws updates en daar staat het gewoon in.

19. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Eindelijk weer bereik hiero
    Alleen zit nu te balen, kreeg net een sms binnen die vanmiddag gestuurd was dat ik kon gaan werken vanavond (oproepchauffeur)
    Vond het allemaal veels te lang duren, klote storing. Zet je belangrijke apparatuur dan niet naast andere panden neer, maar een eigen plekkie, waar je geen last heb van andre panden die in de fik kennen schieten (kort door de bocht, oftewel nutteloos wat ik zeg:) MAARJA)

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan mag jij me de links geven, en dan niet die filmpjes met engels geleuter waar ik toch nisk van bak

Deel Deze Pagina