vodafone

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  2. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    nou das erg je man 2 dgn niet zien ik zie m,n man 5 dgn niet het enige contact wat wij hebben is msn door de week maar nu voda eruit ligt totaal geen contact. en mijn man heeft een risico voller beroep dan jou man. mijn man werkt in het buitenland en heeft een NL opdrachtgever maar door voda veel geld mis gelopen nu! terwijl jou man meer geld gaat verdienen deze maand.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat heb ik dus nu.. Heel irritant. Kreeg ineens alle smsjes binnen die sinds gisteravond zijn gestuurd. Krijg nu én alles binnen, én alles minstens 4x:D
    Kon vanmorgen ook neit bellen, smsje van mn schoonmoeder kwam vanavond pas aan toen ze al lang en breed hier op de bank zat:D Internet is nog steeds retetraag.

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Waarschijnlijk word je man er ook naar betaald om 5 dagen van huis te zijn en de man van tassie niet.

5. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    pff w.s een eisprong of...............
    sorry hoor maar niet in geld uit te drukken tjee

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat is een rare reactie.. Mijn man zie of spreek ik helemaal niet doordeweeks. Geen mail, geen msn, geen sms o.i.d. Mijn man heeft ook een risicovol beroep, als er daar of hier iets gebeurd kunnen we elkaar dus niet bereiken. Dus tja, als we het zo gaan bekijken mag jij ook niet klagen, normaal gesproken spreek je je man wel als hij niet thuis is.

Als je gewend bent om elkaar elke morgen/middag/avond o.i.d. te zien, dan duren twee dagen lang hoor.

7. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hmm denk je deze week iig NIET
    ik heb m,n man nu ook 2 dgn moeten missen door voda en ik zeg toch ook niet dat is niet in geld uit te drukken. we hebben hier veel verlies van maar dat is puur opbrengst en niet omdat ik m,n man 2 dgn moet missen.

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    weet niet hoe dat beroep van jou man dan geregeld is maar tegenwoordig neem ik aan dat je wel contact door de week kan hebben, maar mssch willen jullie dat niet of kan dat niet.

dat snap ik ook wel maar gewoon de zin van dat ze haar man al 2dgn moet missen om het probleem op te lossen voor ons omdat wij klagen,
    maar snapt ze ook ons probleem????
    en natuurlijk is het domweg overmacht van voda maar er hangen meer haken en ogen aan dan alleen maar....................................

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn man is visser en zit dus 5 dagen op de noordzee.. staan helaas geen zendmasten dus geen bereik.. zou via de sateliet kunnen maar dat is zo belachelijk duur dat de opbrengst gelijk weer ingeleverd kan worden dus geen optie..en dan is het alsnog de vrag of er contact gemaakt kan worden.. vanwege goede vrijdagen pasen gaan ze aankomende week overweeks, dus dinsdag weg en week erop op vrijdag thuis.. Wij zijn het zo gewend en weten niet beter, maar ik mis mijn man ook gewoon elke avond hoor.. als hij een week vrij is geweest kan ik de week erna mijn draai niet vinden omdat hij niet thuis is..

Als zij haar man na twee dagen 'al' mist, dat kan toch?

10. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Nog steeds niets hier niet bellen sms'en en internetten Niet pff..

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ja maar weet je, ik heb al jaren vodafone, nooit gezeur gehad. Er is een brand, iedereen is in paniek, want oeeeeh alles ligt eruit. Die mensen zijn al dagen aan de gang om t op orde te krijgen en marn zelfs gebruik van andere providers hun netwerk.

Als je als bedrijf duizenden euro's misloopt ala dat je klaagt,
    Er bestaat ook zoiets als een vaste telefoon of skype, hebben jullie toch contact!

Enne begrijp heus wel dat t niet leuk is als je je man niet spreekt....
    Ik bedoel vodafone heeft niet expres dat pand in de hens laten gaan

12. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    das logisch toch maar jou man en jullie hebben neem ik aan geen schade van dat voda er nu uit ligt. wij wel.

tuurlijk kan ze haar man missen na 2dgn maar de zin het is niet in geld uit te drukken schiet mij in het verkeerde keelgat omdat wij als bedrijf er echt niet aan hebben verdient deze week.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee nee, het was alleen lastig dat ik vandaag niet bereikbaar was voor als er op de opvang iets was met de kinderen.. gewoon vervelend, geen financiele schade..

ik reageerde meer op je stukje van het missen.. vond m behoorlijk aanvallend overkomen maar na je uitleg snap ik m beter :)

mijn man komt als het goed is ergens vannacht thuis en vind het altijd wel.prettig om een sms te krijgen over hoe laat ik hem kan verwachten en hoe het gegaan was afgelopen week..paar geleden kwam ie ineens thuis met een gebroken kaak en sindsdien is hij verplicht om een sms te sturen met eventuele schade:D

14. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    en dan nog tassie weet waar haar man is bij voda maar ik weet niet waar m,n man is en wanneer hij thuiskomt.

15. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    oeps dat was minder waar kwam dat dan door? vast geen gevecht met een zure haring :D ;)

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    En er is geen collega die je kan bellen, met een ander dan vodafone nummer, er zal vast wel iemand zijn toch? Of dat je man jou belt?

Stomme vraag, maar wat doet je man voor werk?

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha nee dan was ie er vast beter vanaf gekomen.. Kwam een flinke golf overboord en is meegesleurd het dek over met zn kaak tegen een katrol.. flinke breuk.. 3jaar geleden kreeg hij zn vingers tussen twee stalen kratten en mist nu een stukje van zn vingertop.. dus gevaarlijk genoeg dus vandaar een verplichte sms ala ie in de haven is :D

18. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    nee m,n man heeft net een nieuwe opdrachtgever sinds 2 weken en collegas ken ik niet maar heb zn opdrachtgever gebelt en veel van de werkmannen zijn niet te bereiken, o.a m,n man. maar daar gaat t mij niet om tuurlijk ben ik ongerust maar haar (tassie) opmerking schiet mij in het verkeerde keelgat, klaar.
    haar man verdient extra deze mnd logisch niks mis mee maar wij draaien als eigen bedrijf hierdoor enorm verlies.

19. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    o jak lijkt me vreselijk dat beroep zie t wel s op tv nou het hoeft van mij niet hoor pff dan hebben wij nog niet te klagen toi toi en hoop dat ie vannacht zonder kleerscheuren bij je in bed duikt.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn man zit in de handel en zit bijna nooit echt op een kantoor ofzo, vandaar is skype of een vaste telefoon niet echt handig. Het overgrote deel van de mensen waar hij zaken mee doet zit in het buitenland en die weten helemaal niet van deze storing en proberen hem dus gewoon te bereiken, zodoende.

Deel Deze Pagina