vaste telefoon aan boord? helaas, telefoonproviders hebben niet zulke lange kabels. Skype, wat heb je daar aan als bevrachters en familie het niet hebben? Wij zitten nu zonder werk, kunnen niet bellen of gebeld worden over werk, via de mail gaat het erg langzaam, duurt lang voordat die binnen komen. Moeten we dan nou maar een ander abonnement nemen omdat vodafone het niet in orde heeft? het zou savonds al in orde zijn, nu is er nog steeds niks! Vandaag niet aan de reis is sowiso 6dagen zonder werk. Als we dinsdag aan de reis komen is het nog maar de vraag wanneer we kunnen laden. kan mn broer niet bellen over boodschappen die hij moet meenemen, kan mn ma niet bellen om het aan hem door te geven, als de mail niet doorkomt, komen we toch in de problemen en weet hij niet waar hij naar toe moet komen rijden en weten wij niet of hij wel komt en wanneer/hoelaat
Ik ben het hier volledig mee eens. Mensen denken er zooooo makkelijk over, ze denken dat zo ff gefixed is, not..... Ik snap ook niet dat bedrijven geen back-up hebben??? Dat soort dingen kunnen gebeuren. Ik weet dat er heel hard aan gewerkt wordt met andere profiders (man is manager bij T-mobile).......
Nou mijn man zijn bedrijf loopt inderdaad duizenden zowel niet honderdduizenden euro's mis! Ze zijn steeds helemaal niet of nauwelijks te bereiken. Voor prive gebruik ala maar ja zijn werk telefoon is ook zijn prive nummer vind dag 3 zonder te bellen nu echt lng duren!
Ik heb ook Vodafone. Al jaren nooit gezeik gehad. Als je niet kan bellen of gebeld kan worden, koop je voor 10 euro een prepaid kaart en geef je je tijdelijke nummer even door, of zet je op de site van je bedrijf, opgelost. Mensen kunnen ook mailen.Ik snap dat het klote is dat je als bedrijf zijnde niet kan bellen, en dat je geld misloopt, en dat is vreselijk ja, maar als je een ondernemer bent ben je er als het goed is, gewoon voor verzekerd. Ik snap dat het verschrikkelijk is als je 1000en euros misloopt, en ik zou zelf ook vrselijk de pest ern hebben, maar wat doe je eraan? Niks! Ik vind het alleen maar kut voor hun. Ik vind het heel erg dat ze al uren en dagen lang als een gek aan het werk zijn om het goed te krijgen, om ervoor te zorgen dat hun klanten tevreden blijven hebben ze geregeld dat je kan bellen via andere providers, ze houden de klanten op de hoogte van alles, en nog lopen mensen te zeiken, dat ze niet gaan betalen blabla, kutvodafone blabla. Mensen moeten een keer eens niet aan zichzelf denken,(de mensen met dikke financiele schade uitgesloten) hoe denk je dat dit voor zo'n bedrijf moet zijn? een regelrechte ramp, ze moeten zichzelf promoten en staande houden in de wereld van de concurrentie en prijzenoorlogen en dan gebeurt er zo iets. En denk je dat ze dan zitten te wachten om 100 duizenden zeurende klanten? Terwijl ze keihard hun best doen? heb eens respect voor de mensen die dit met man en macht aan het oplossen zijn voor hun klanten, terwijl net hun complete fokking netwerkcentralecompleet is afgefikt, en denk eens wat minder aan jezelf, gatverdamme. het is jammer ja, en kut dat je niet kan bellen maar het is nou eenmaal niet anders en ik neem aan dat Vodafone dit ook absoluut niet had gewilt. je kan wel lijven zeiken en kankeren, maar dat verandert helemaal niets aan de situatie.
Ben het wel met je eens hoor grotendeels.. maar dat Vodafone ´zich staande moet houden in de wereld van concurrentie en prijzenoorlogen´en dat dit een regelrechte ramp voor dat bedrijf is geloof ik niet zo. Vodafone heeft de grootste omzet wereldwijd als telecomaanbieder.
Misschien zeg ik iets heel doms hoor, maar er word geklaagd over een back up van vodafone, maar bedrijven kunnen toch ook zelf voor een back up zorgen? tuurlijk ga je er niet van uit dat zo'n brand uitbreekt en dat je niet meer kan bellen, maar zoals je ziet is het zo gebeurd en is half NL in de stress..
Kijk jij snapt het.... Ze denken alleen maar aan zichzelf. Als ik zie hoe mijn man bezig is om Vodafone te helpen, petje af voor hem en zijn collega's!!!! Ze zijn dag en nacht bezig om de boel weer aan de praat te krijgen..... Dus een beetje respect is wel op zijn plaats!!!
Juist en dat wilde ik dus ook zeggen! Guppekop, ik had t op dat moment over sneeuwpop, die vertelde dat ze haar man niet sprak, ikhad t niet over de rest.(dat stukje over vaste telefonie en skype) Devilschase, jij snapt m!
Ik heb het over Nederland, in NL staat Kpn op 1, Vodafone op 2 en Tmobile op 3. Ze lopen nu miljoenen euros mis doordat hun hele centrale is afgefikt, en ook al zetten ze miljarden om, het is alsnog een dikke financiele domper voor ze en dan werken alle zeurende mensen niet mee. Het gaat mij er meer om, dat mensen (particulieren dus) al 1,5 dag lopen te zeiken dat dingen niet werken. Er is met klem gevraagd door Vodafone om NIET het internet op te gaan omdat dat alles vertraagd, toch lees je overal en hoor je overal dat mensen maar blijven proberen of internet het al weer doet, terwijl Vodafone aangeeft dit meteen an te geven zodra dit het geval is en je het dus niet hoeft te proberen voorzover er nog geen nieuws is aangezien dit het herstel vertraagd. Als dan 100.000en mensen dit WEL gaan doen, en dan vervolgens gaan zeiken dat het zolang duurt , is dat hun eigen probleem. Ik vind dat mensen tegenwoordig veel te snel zeiken, oh ze hebben 2 dagen geen bereik, jank jank huil huil wat een ramp! Gelukkig hebben we geen mail, vaste telefoon, prepaid kaartjes etc. Als een bedrijf hun best doet, dan doen ze dat ook, als je dan om je heen je klanten maar hoort zeiken en klagen zou ik knettergek van worden. Ze doen met man en macht hun best, mensen werken daar dikke overuren, werken zich een slag in de rondte, maar helaas is een hele freakin afgefikte netwerkcentrale niet binnen een paar uur op te lossen. Mensen blijven maar zeuren wanneer het nou eens is opgelost, hoelang het nog duurt blabla, en dat wist VF niet aangezien ze hun klanten geen indicatie willen geven omdat ze het gewoonweg niet weten. Als Vodafone na duizenden urenlang zeikende mensen dan toch maar aangeeft dat het waarschijnlijk gisteravond was opgelost, maar het blijkt toch erger te zijn dan verwacht en het schijnt toch nog niet goed te komen, hebben we gelijk weer de poppen aan het dansen met mensen die zeggen: HET ZOU OPGELOST ZIJN. Nee dat zou het niet, het was "waarschijnlijk". Als er dan een dikke domper bijkomt kunnen hun dat ook niet vantevoren aan zien komen. Mensen zijn na 1,5 dag (het is namelijk woensdagmiddag gebeurt, dus nog geen 2 dagen aan de gang) helemaal in paniek. Get a life. Denk ook eens aan anderen. Hoe zou jij het vinden als jouw bedrijf half affikt en je doet als een malle je best, trommelt duizenden medewerkers op, houdt tussendoor ook nog je klanten op de hoogte van alles wat er gebeurt werkt je een slag in de rondte, en je hoort alleen maar gezeik, geklaag, en gekanker van al je klanten. Mensen(prive) kunnen ook eens zeggen: Jezes wat erg voor jullie dat jullie bedrijf affikt, maar we waarderen het dat jullie zo julie best voor ons doen, het is vervelend dat we niet kunnen bellen, maar het is nog erger voor jullie dat jullie je hele netwerkcentrale kwijt zijn. Ik heb het hier dus NIET over de gedupeerde bedrijven, maar over particulieren die prive open te zeiken dat ze nu hun boodschappenlijstje niet naar hun man door kunnen sture of hun Facebook status niet kunnen updaten.
Ik moet ook zo lachen om de mensen die op facebook en twitter lopen te schreeuwen dat ze onbereikbaar zijn... facebook, twitter, mail... ondanks dat ze 'geen' internet hebben kunnen ze al die dingen wel posten maar oh oh oh wat zijn ze onbereikbaar
Ik weet waar hij is maar kan hem dus net als jullie niet bereiken omdat ook zijn mobiel en mijn mobiel niet werkt. Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren en kan hem daar niet over bellen. Ik moet ook maar wachten tot hij thuis is (afgelopen nacht om 1 uur en vanmorgen om 8 uur ging ie weer). Ik moet ook van de Vodafone site info halen hoe het er voor staat en als ik dat lees weet ik nu al dat hij het hele paasweekend ook aan de bak mag. Als dat nou vooraf allemaal gepland is oke, maar dat is dus niet zo..........
hier ook storing en mijn vriend ze tel ook en ik baal nu helemaal want hij had al een uur geleden thuis moeten komen en hij is er nog steeds niet en kan dus ook niet bellen argg hoop dat er niks ernstigs is
Punt 1: ik heb mijn opmerking uitgelegd, namelijk dat het met een knipoog was omdat anderen over geld gingen zeuren. Lees maar terug. Als ik iemand gekwetst heb, sorry daarvoor zo was het niet bedoeld. Punt 2: ik kan ook niks aan deze hele situatie doen en vind het spijtig voor iedereen die er schade onder leidt. Ik krijg af en toe het idee dat ik het nou ineens allemaal gedaan heb of moet verantwoorden. Ik ben niet Vodafone en mijn man ook niet.
Als je bedrijfsmatig inkomsten mis loopt, omdat je telefonisch niet bereikbaar bent. Snap ik dat dat heel erg vervelend is en consequenties zal hebben. Misschien bekijk het te nuchter, maar als je vroeger in de file stond ivm met bijv de paasdrukte op de weg, kon je ook niet even naar huis bellen dat je later was. Dan kwam je gewoon later thuis. Lastig, maar niets aan te doen.
ik heb vandaag 2 mensen gesmst die Vodafone hebben, en allebei belde ze me op om te vragen waarom ik 6 keer 't zelfde smsje stuurde, heeft dat ook te maken met die storing? want ik kan in mijn verzonden berichten niet terug zien dat ik 6 keer iets gestuurd heb... Hoop niet dat dat dadelijk mij geld gaat kosten die smsjes, iemand anders ook last van hetzelfde probleem?
Ik krijg ook van iedereen meerdere keren hetzelfde smsje binnen.. Ook van mn man en hij zit bij kpn. Maar volgens mij kost je dat geen extra geld of smsjes uit je bundel. Je zou morgen even kunnen bellen met je provider of zij dat weten.