Weekendplannen

Discussie in 'De lounge' gestart door femmy, 7 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Wat zijn jullie weekendplannen?

    Vanavond gaan mn vriend & ik misschien even naar de Prenatal voor de eerste keer, beetje rondsnuffelen! Zaterdag natuurlijk weer het huis schoonmaken en ik heb heel wat films te zien dit weekend! voor de rest rustig aan en misschien nog de vakantiefoto's uitzoeken en opsturen.
    en lekker uitslapen natuurlijk :D
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wij gaan ook lekker rustig aan doen!
    Misschien nog ff met die kleine naar een kermis of dierenpark ofzo.. :D
     
  3. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    zo eerst op kraamvisite, vanavond naar de kroeg,
    morgen boodschappen halen en winkelen in amstelveen, s avonds een verjaardag.
    zondag met schoonfamilie naar heinekenexperience, voor mijn schoonvaders verjaardag nog.
     
  4. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Vanavond is het onze tv-avond. Eerste Wie is de mol... kijken en daarna Lost. Heerlijk!!!
    Morgenochtend om 8:10 moeten de oudste 2 zwemlessen, dus weer vroeg op. :(
    's Middag een familiefeestje van pake & beppe (opa & oma).
    Zondag hebben we tot nu toe niets, hopelijk blijft dat zo. Lekker rustig aan doen en als het mooi weer is misschien nog even met de kids naar de kinderboerderij of zoiets.
     
  5. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Vanmiddag moet ik gaan werken, morgen komt mijn zus wassen (zij heeft machine kapot) en zondag hebben wij koopzondag en moet ik ok werken, helaas zal het weekend voor mij dus snel voorbij zijn :(

    Liefs Angela.
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    nog geen plannen, lekker rustig aan doen, als het mooi weer is misschien wel even wandelen naar het strand.
     
  7. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    weer druk met de verbouwing en alles wat er bij komt kijken, ook nog op kraambezoek
     
  8. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Vanavond gaan we de kinderen weer halen, dus dan is het weekend weer druk druk druk met 2 van die pubers in huis. Hun kamer is net helemaal geverfd, dus dat zullen ze wel te gek vinden, en dan gaan we het bed van de oudste er in zetten, en de kamer aankleden.
    Als er nog tijd is, willen we eigenlijk naar BLijdorp, maar dat hangt ook van het weer af en of de jongens zelf zin hebben om te gaan.
    Ze zullen wel naar het winkelcentrum willen om spulletjes voor hun kamer te gaan kopen!!
    Zondag avond gaan we ze weer terugbrengen, en dan is het weer 2 daagjes wennen dat ze er weer niet zijn.

    groetjes
    celiene
     
  9. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Op zaterdag is mijn winkel altijd open, dus wat ik zaterdag ga doen is geen verassing...WERKEN!
    Zaterdagavond lekker rustig aan denk ik, uitgebreid koken en tafelen, daarna een filmpje op de bank.
    Zondag liggen we altijd tot rond het middag uur op bed omdat we door de week geen tijd hebben om genoeg te slapen. Zondagmiddag wat aanklooien in huis en 's avonds komen mijn ouders eten. Dat is wel eens leuk voor de verandering, meestal worden we bij hen uitgenodigd.

    En dan is het weekend weer voorbij en is het alweer maandag, in huis werkdag. Wassen, schoonmaken etc.

    Marian
     
  10. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wat ik ook nog moet doen dit weekend is wassen, drogen en opvouwen :( , we hebben namelijk nacht/weekend stroom.
     
  11. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    en strijken? :p
     
  12. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Daar doe ik niet aan. Alleen als het echt moet.
     
  13. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Vanavond krijgen we nog wat kraamviste, verder lekker rustig. Op zaterdag voetbalt mijn mannetje altijd, dus klungel ik zelf een beetje in huis. Verder het weekend rustig, want daarna hebben we t/m het laatste weekend van mei steeds wat te doen.
     
  14. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    vanmiddag paardrijles, dan ben ik rond negen uur thuis, zaterdag uitslapen en 's middags vrijwilligerswerk op de manege, ben ik rond zeven uur thuis en dan doen we een relaxed avondje...
    Zondag uitslapen en als t weer goed is t bos in, anders even bij mijn ouders langs, en bij de zijne.....
    En even langs stal, want kom morgen denk ik niet aan een enorme poetsbeurt voor mn knuffelpaard toe, dus dat doe ik dan zondag....
     
  15. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    VANAVOND GELUKKIG VRIJ..
    morgen ochtend werken,zondag ochtend ook
    en dan s avonds naar DANCING WHIT THE STARS
    gister gewonnen op de radio(rtlfm)
    voor diegene die het gehoord heb ik kwam dom over hahaha maar ze hebben mijn gesprek lopen knippen en plakken

    gr. peetje
     
  16. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    op welke zender? wat leuk wel zwaaien zondag he?
     
  17. lisacar

    lisacar Actief lid

    Vanavond gezellig etentje bij vrienden thuis. Daarna heb ik met vriendinnen in de stad afgesproken. Gezellig borrelen en bijkletsen. Ga nog steeds naar m'n wekelijkse meiden uitje, maar haak nu al tussen 12 en half 1 af....... :(

    Hebben jullie dat ook dat uitgaan heel anders is dan vroeger?

    Gr. Carmen
     
  18. Niet meer actief

    mn vriend heeft vnavond een uitje met de zaak en de vrouwen zijn nie toe gestaan!!! (ze hebben iets van 400 mensen in het bedrijf ofzo...)
    we jammer er komt ook iemand optreden!!!

    morgen ook lekker het huis schoonmaken, zaterdag is schoonmaak dag bij ons en boodschapjes doen.

    en zondag lekker nix uitslapen en rustig aan doen heeeeerlijk...

    endan is het alweer voor bij gaat snel zon weekend zeg pffff
    xxx
     
  19. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Vanavond heb ik - jawel - een Tupperwareparty! Verder heb ik de boodschappen net al gedaan en heeft manlief gisteren het hele huis gepoetst. Een heerlijk weekend zonder al te veel plannen verder!

    Pim
     
  20. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Wij hebben morgen een meeting van een ander forum ( :oops: ) waar ik erg actief ben... En zondag wordt gewoon lekker filmpjehurenbankhangdag 8)
     

Deel Deze Pagina